دستگیری سارقان میلیاردی منازل غرب اصفهان/۳۰۵ کیلو تریاک در سمیرم کشف شد

دستگیری سارقان میلیاردی خانه‌ای غرب اصفهان و کشف ۳۰۵ کیلو تریاک از دو خودرو در سمیرم مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: ماموران انتظامی "مشکات" شهرستان کاشان حین گشت زنی در آزادراه "امیرکبیر" به یک دستگاه تریلر که کنار محور پارک شده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل متوجه شدند، راننده خودرو بی‌هوش است و فردی قصد دارد محموله این تریلر را که مواد اولیه شرکت ذوب‌آهن بود را سرقت کند که توسط ماموران دستگیر شد .

این مقام انتظامی گفت: این سارق در مسیر تحت عنوان مسافر سوار خودرو می‌شود و در ادامه راه اعتماد راننده را جلب و با خوراندن نوشیدنی مسموم او را بی‌هوش می‌کند و قصد سرقت محموله را داشته که با حضور به‌موقع مأموران ناکام ماند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به انتقال راننده خودرو به بیمارستان تصریح کرد : متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی به مراجع قضائی تحویل و ارزش محموله توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شد.

سارقان میلیاردی منازل غرب اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در منطقه غرب شهر "اصفهان" ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد دستگیرشده هنگامی‌که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت یک میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی با همدستی فرد دیگری خبر داد.

سرهنگ سلیمیان از دستگیری همدست سارق خبر داد و اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و هر ۲ متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

واژگونی سواری ام وی ام در محور "اورگان - چادگان"

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان: بامداد روز گذشته، مأموران پلیس‌راه "دامنه" از واژگون شدن یک دستگاه سواری "ام وی ام" در محور "اورگان - چادگان" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پورقیصری کارشناسان تصادفات جاده‌ای علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کردند.

کشف ۳۰۵ کیلوگرم تریاک در سمیرم

سرهنگ سهراب قرقانی، فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک باند ۹ نفره از قاچاقچیان به‌ وسیله ۷ دستگاه خودرو سبک در حال انتقال یک محموله‌ مواد مخدر از جنوب کشور به سمت استان های مرکزی هستند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان سمیرم قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تشکیل یک تیم عملیاتی، ۵ دستگاه خودرو شامل سمند، پژو پارس، پراید و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ که اسکورت خودروهای حامل محموله بودند شناسایی و متوقف کردند .

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از توقیف خودروهای اسکورت، ۲ سواری رانا و سمند که حامل محموله بودند مأموران را مشاهده و متواری شدند.

سرهنگ قرقانی تصریح کرد: مأموران در یک عملیات ضربتی هر ۲ خودرو را متوقف که در بازرسی از سواری رانا ۲۱۲ کیلوگرم و از سمند ۹۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از توقیف ۷ دستگاه خودرو سبک، دستگیری ۹ قاچاقچی و کشف ۳۰۵ کیلوگرم تریاک در این عملیات خبر داد.

کد خبر 345345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.