مسابقات تنیس روی میز آقایان جام مولای عرشیان به پایان رسید

مسابقات تنیس روی میز آقایان جام مولای عرشیان با حضور ۵۸ ورزشکار در خانه تنیس واقع در خانه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز با حضور حبیب الله ناظریان معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مهدی تکابی رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، ورزشکاران و تعدادی از خانواده های آنها برگزار شد.

عزیزالله مشفقی مسئول رسانه معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در مورد برگزاری این مسابقات اظهار کرد: در رقابت های تنیس جام مولای عرشیان شب گذشته شاهد برگزاری دوره مقدماتی بودیم که ۵۸ ورزشکار در این مسابقات حضور داشتنند و از بین این افراد ۸ نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و ۸ ورزشکار دیگر هم از ورزشکاران دارای رنکینگ اصفهان در ۲ گروه به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز شاهد رقابت های تنیس روی میز بانوان بودیم که در آن بخش هم استقبال خوبی از مسابقات شد. تنیس روی میز علاقه مندان زیادی دارد و در شب های ماه مبارک رمضان شاهد بودیم که ورزشکاران زیادی به رقابت پرداختند و اوقات شاد و با نشاطی را پشت سر گذاشتند.

مشفقی گفت: مسابقات جام مولای عرشیان به آمادگی ورزشکاران ما بسیار کمک کرد و باعث شد تا در مسابقات کشوری با آمادگی بیشتری شرکت کنند ضمن اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با رویکرد ورزش محله محور سعی می کند که در تمام پارک ها و اماکن عمومی، توسعه زیرساخت ورزش عمومی را با کمک کارشناسان هیئت تنیس روی میز داشته باشد تا همشهریان ما خیلی راحت بتوانند از این رشته ورزشی استفاده کنند.

در ادامه مهدی تکابی رییس هیئت روی میز استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات بیان داشت: تفکر خدمت در معاونت ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان حاکم شده و افراد متخصصی در این جایگاه قرار دارند و آقای ناظریان یک استاد برای تمام ورزش استان است.

وی ادامه داد: مسابقات جام مولای عرشیان ۲ سال است که به میمنت ماه مبارک رمضان، با همکاری معاونت ورزش شهرداری برگزار می شود، استقبال زیادی از این مسابقات شده است و من نیز به تمام همکارانم ابلاغ کرده ام که با تمام وجود و امکانات با معاونت ورزشی تفریحی شهرداری همکاری و تعامل کنند و ان شاالله سعی می کنیم این تعامل ادامه پیدا کند.

رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: خوشحال هستم که این مسابقات به یک سنت حسنه در بخش ورزش اصفهان تبدیل شده و امیدوارم همانطور که اسم این مسابقات مزین به نام مولاعلی (ع) و حضرت زهرا (س) است، ورزشکاران ما از لحاظ اخلاق و رفتار به این دو بزرگوار تمسک پیدا کنند، نباید فقط جنبه ورزشی این مسابقات را در نظر بگیریم بلکه باید به ابعاد معنوی ورزش هم توجه بیشتری بکنیم.

وی ادامه افزود: در ابتدای سال که تقویم برنامه های هیئت تنیس روی میز استان را تنظیم و این مسابقات را به عنوان مسابقات رسمی در تقویم ثبت کردیم، این مسابقات در رنکینگ استان بسیار تأثیر گذار است و فرصت بسیار خوبی پیش آمده تا ورزشکاران بتوانند رنکینگ استانی خود را در این مسابقات افزایش بدهند.

کد خبر 345254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.