اولین گام مرکز تخصصی نمایش عروسکی و خانه عروسک

مدیر خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان از برگزاری آزمون یک روزه ویژه کلاس‌های عروسک‌سازی و عروسک‌گردانی خبر داد.

جواد ایزددوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد نمایش عروسکی خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان درنظر دارد با هدف ارتقاء دانش عروسک‌سازی و عروسک‌گردانی و هم‌چنین کشف استعدادهای موجود در زمینه نمایش‌عروسکی و نمایشنامه‌نویسی کودک، کلاس‌های مختلفی در این زمینه برگزار کند.

وی ادامه داد: در همین‌راستا آزمون ورودی این کلاس‌ها شنبه ۱۹ خردادماه ساعت ۸ تا ۲۰ با حضور مریم سعادت(بازیگر)، سیدحسین فدایی حسین(نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس)، امیرسلطان احمدی(صداپیشه) و محمد اعلمی(عروسک‌ساز) برگزار می‌شود.

ایزددوست با اشاره به برگزاری این کلاس‌ها برای رده سنی بالاتر از ۱۲ سال، خاطرنشان کرد: پس از تعیین سطح هنرآموزان، کلاس‌های نمایش‌عروسکی با حضور مریم سعادت، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی کودک با حضور سیدحسین‌فدایی‌حسین، و کلاس عروسک‌سازی نیز توسط با حضور محمد اعلمی در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، اولین مرکز تخصصی نمایش عروسکی و خانه عروسک حوزه هنری استان اصفهان ۲۶ فروردین‌ماه در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد و برگزاری آزمون ورودی کلاس‌های عروسک‌سازی و عروسک‌گردانی اولین گام برای عملی ساختن ایده‌هایی است که در مراسم افتتاحیه عنوان شد.

کد خبر 345247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.