خداحافظی شجاعی با کوله باری از افتخارات ذوب آهن

سرپرست سابق تیم فوتبال ذوب آهن با انتشار نامه ای از سرپرستی تیم فوتبال ذوب آهن خداحافظی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، علی شجاعی سرپرست اسبق تیم فوتبال ذوب آهن که جای خود را به "مجید حاجی رسولیها" دیگر بازیکن و چهره ذوب آهنی داده در متن نامه خداحافظی خود آورده است:

اینجانب برخود لازم می دانم، در پایان حضورم در پست سرپرستی تیم فوتبال ذوب آهن، مراتب تشکر خود را از هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و به ویژه مدیرعامل باشگاه جناب آقای آذری عنوان دارم. همچنین در کنار مدیریت باشگاه، باید تشکری ویژه داشته باشم از معاونین و کلیه پرسنل شریف باشگاه و نیز مجموعه های ورزشی که در طی سال های حضور من در ذوب آهن مرا یاری رسانده و در انجام وظایف، حمایت، کمک و پشتیبانی نمودند.

همچنین همین جا قصد دارم بدون ذکر نام تشکری ویژه داشته باشم از کلیه کادر اجرای، فنی، پزشکی، تدارکات و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن که در خدمتشان بوده و با من همکاری بسیار صمیمانه داشتند. مضافاً بایستی مراتب سپاس گذاری خود را از کلیه هواداران و کارمندان و کارگران خدوم کارخانه ذوب آهن بیان کرده که همواره یار و یاور موفقیت های ذوب آهن بوده اند.

در پایان بر خود واجب می دانم از یکایک اهالی فوتبال به ویژه مدیران و کارمندان سازمان لیگ، سرپرست های تیم های دیگر، نمایندگان بازی و داوری نیز تشکر نموده و برای یکایک آنها در ادامه مسیر آرزوی موفقیت داشته باشم.

خداوند را شاکرم که در دوران حضورم به عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن عنوان نایب قهرمانی آسیا، دو عنوان نایب قهرمانی لیگ، یک عنوان سومی لیگ برتر و سه عنوان قهرمانی جام حذفی به افتخارات ذوب آهن اضافه گردید که البته حاصل یک تلاش همه جانبه بود. امیدوارم ذوب آهن بزرگ در ادامه راه بتواند در همه رشته ها و در همه مسیرها موفق بوده و همچون گذشته از نام و اعتبار خود دفاع نماید.

شجاعی که از پیشکسوتان تیم فوتبال ذوب آهن است در زمان سرمربیگری منصور ابراهیم‌زاده سرپرستی تیم فوتبال ذوب آهن را بر عهده داشت، وی پس از مدتی دوری مجدداً در تاریخ ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۳ به سمت قبلی خود بازگشت و پس از ۴ سال جای خود را به مجید حاجی رسولیها داد.

کد خبر 345208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.