اجرای طرح ضیافت الهی در ۴ بقعه متبرکه تیران و کرون

تیران-سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان تیران و کرون در حال اجرا است.

اکبر صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران وکرون با اشاره به طرح های ماه مبارک رمضان اظهارکرد: طرح ضیافت الهی یکی از طرح های سازمان اوقاف و امور خیریه که در ماه مبارک رمضان انجام می شود و زمینه ساز حضور مردم در بقاع متبرکه است.

وی افزود: طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در چهار بقعه متبرکه شهرستان تیران و کرون توسط گروه های فرهنگی این مراکز دینی اجرا می شود که اجرای برنامه های فرهنگی از قبیل برگزاری مسابقه، برپایی خیمه معرفت، جزخوانی قرآن، گرامیداشت شب های قدر، سخنرانی و توزیع نذری از برنامه های این طرح است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: جزخوانی در آستان مقدس امامزادگان با حضور قاریان محلی با حضور مردم و اقشار مختلف برگزار می شود.

وی اجرای طرح های فرهنگی و مناسبتی را فرصت مهمی برای حضور مردم در بقاع متبرکه خواند و خاطرنشان کرد: در طول سال بیش از ۲۰ هزار نفر به بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون مراجعه و از برنامه های فرهنگی استفاده می کنند.

کد خبر 344826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.