مقام آوران تنیس روی میز بانوان جام بانوی قدسیان مشخص شدند

مسابقات تنیس روی میز بانوان جام بانوی قدسیان، جمعه شب نهم ماه مبارک رمضان در خانه تنیس واقع در خانه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات تنیس روی میز جام بانوی قدسیان با حضور ۲۴ بازیکن در ۸ جدول ۳ نفره و با حضور تمام رده های سنی به صورت حذفی برگزار شد کپس از اتمام این رقابت  خانم ها حنانه امیدی مقام اول، مهرو سادات موسوی مقام دوم، دنیا فرمانیو الناز کیوانداریان مقام سوم مشترک این مسابقات را کسب کردند.

نسرین ذکایی مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز جام بانوی قدسیان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: امسال برخلاف سالهای گذشته تعداد کمتری در این مسابقات شرکت کردند که دلیل آن نزدیک بودن به امتحانات است ضمن این که تصمیم داشتیم مسابقات را در ۲ شب برگزار کنیم اما بخاطر تعداد کم بازیکنان در یک شب برگزار کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان را در ۸ جدول ۳ نفره قرار دادیم که تمام بازی ها به صورت حذفی برگزار شد. ما از تمام رده های سنی در این مسابقات استفاده کردیم و حتی افراد مسن هم در این بازی ها شرکت کردند.

ذکایی در مورد استعدادیابی در جام بانوی قدسیان خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته هم استعدادیابی انجام می دادیم اما امسال تمام بازیکنان را به خوبی می شناسیم و فقط در حین برگزاری مسابقه از آن ها آنالیز داشتیم. بازیکنان بسیار خوبی در این دوره شرکت کردند و سطح بازی ها بسیار خوب بود.

مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز جام بانوی قدسیان اضافه کرد: امیدواریم این مسابقات ادامه پیدا کند تا بازیکنان بهتری بتوانند در آینده شرکت کنند و اگر این همکاری بین شهرداری و هیئت تنیس اصفهان ادامه داشته باشد روزهای خوبی را در این رشته ورزشی خواهیم دید.

در ادامه سعیده اکبر حسینی مسن ترین فرد حاضر در مصاحبه با خبرنگار ایمنا گفت: من از سال ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۷ تنیس بازی کردم و بخاطر یکسری از مشکلات شخصی ۴۵ سال نتوانستم این ورزش را ادامه بدهم و بعد از برطرف شدن مشکلاتم، نزدیک به ۳ سال است که دوباره ورزش تنیس را شروع کردم.

وی افزود: من علاقه زیادی به این رشته ورزشی دارم و مسابقات امسال هم خیلی خوب برگزار شد، شرایط به صورتی است که هم من می توانم از جوان ترها تجربه کسب کنم و هم آنها از تجربیات من استفاده کنند.

کد خبر 344640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.