تفاهم نامه حوزه هنری و شهرداری اصفهان امضا شد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با حوزه هنری استان تفاهم نامه همکاری های فرهنگی و هنری، امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این دو نهاد فرهنگی و هنری که هر کدام برنامه های متعددی در زمینه های گوناگون برگزار می کنند، با هدف ارتقای کیفیت و کمیت برنامه های فرهنگی شهر، همکاری های خود را گسترش خواهند داد و تفاهم نامه هایی بین واحدهای این دو نهاد امضا شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در نشستی که به همین منظور، شامگاه دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار شد، گفت: این جلسه برای تفاهم بیشتر بین شهرداری اصفهان و حوزه هنری استان اصفهان در مقوله فرهنگ و هنر است.

محمد عیدی افزود: مدیران فرهنگی شهرها و مجموعه های زیر نظر آنها نمی توانند جزیره ای عمل کنند و البته نهادهای هنری یک شهر هم نمی توانند جزیره ای باشند.

وی اظهار کرد: برای این که شهر درزمینه فرهنگی به نتیجه خوبی برسد، نهادهای متولی باید باهم تعامل و در زمینه هایی همکاری کنند و اگر زمینه همکاری هم فراهم نشد، حداقل بر سر پیشرفت برنامه های هنری و فرهنگی شهر،  تفاهم داشته باشند.

به گزارش ایمنا، مدیران زیرمجموعه های حوزه هنری استان اصفهان و همچنین روسای دفاتر تخصصی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در این جلسه حضور داشتند و قرار است هر کدام از این دفاتر و واحدها در زمینه های تخصصی، باهم همکاری کنند.

کد خبر 344317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.