ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان در ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۶۰۲ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره شماره تلفن‌های شهرداری مناطق، درخواست حفر چاه آب باران و زمان فعالیت‌ ایستگاه‌های ثابت بازیافت در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۴۸۶ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد شش هزار و ۳۰۶ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، سه‌هزار و ۸۵ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین۳۸۳ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۱۰۶مورد ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

از مجموع تماس‌های  شهروندان یک هزار و۱۴۰تماس از قبیل آبگرفتگی، حوادث ناشی از ترکیدگی و باز بودن والو آب فضای سبز و آبگرفتگی سطحی به خاطر بارندگی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۶۰۵ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۶۰۲ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره دریافت شماره تلفن‌های شهرداری مناطق، درخواست حفر چاه آب باران و زمان فعالیت  ایستگاه‌های ثابت بازیافت در اختیار شهروندان قرار دادند.

طی هفته گذشته ۲۲ نفر از شهروندان در تماس با ۱۳۷ از خدمات شهرداری اصفهان تقدیر و ۸۷ درصد تماس گیرندگان از عملکرد اداره ۱۳۷ ابراز رضایت کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 343998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.