رشد ۲۴ درصدی پروازهای خارجی نسبت به سال ۹۵

مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: نسبت به سال پایه ۹۱، ۵۰۰ درصد و نسبت به سال ۹۵، شاهد رشد ۲۴ درصدی پروازهای خارجی بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن امجدی صبح امروز_سه شنبه ۲۵ اردیبهشت_ در مراسم افتتاحیه سیستم هوشمند صدور روادید در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اظهارکرد: پروازهای خارجی به اصفهان نسبت به سال پایه ۹۱ با رشد ۵۰۰ درصدی همراه بوده است.

وی افزود: با وجود اینکه این رقم باید افزایش یابد اما رقم خوبی است اما باید با کمک تمامی ارگانهای مربوطه این رقم را افزایش داد.

مدیر کل فرودگاه اصفهان اضافه کرد با اشاره به روند ساخت ترمینال پروازهای خارجی گفت: ساخت طرح توسعه ترمینال پروازهای خارجی تا پایان سال تکمیل و پس از آن پذیرای دو برابری تعداد مسافران خارجی نسبت به حال خواهیم بود و وسعت این مکان به ۱۵ هزار متر مربع خواهد رسید.

امجدی با اشاره به مشکلات گردشگری گفت: مهم ترین مشکل این است که استراتژی معینی نداریم. در غیر این صورت اگر برنامه مدون و مشخصی وجود داشت تمامی ارگانهای مربوط با این حوزه شامل فرودگاه، نمایندگی وزارت خارجه، میراث فرهنگی، بخش خصوصی و... و. با برنامه و هدفی مشخص اقدامات لازم را انجام می‌دادند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا، مبنی بر اینکه فضای نامناسب فرودگاه اصفهان تا کی اصلاح می‌شود؟ گفت: زمانی که در سمت مدیرکل فرودگاه اصفهان قرار گرفتم این فضا به ما تحویل داده شد و بهبود آن نیازمند اعتبارات کلان است، اما برای بهبود اوضاع درصدد توسعه فرودگاه هستیم. از این رو طی هماهنگی‌های انجام شده قرار است اراضی مجاوز فرودگاه که متعلق به ارتش است به طرح توسعه‌ای فرودگاه اضافه شود.

مدیرکل فرودگاه اصفهان اضافه کرد: این فرودگاه سالیانه به بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر خدمت می‌دهد و در صورتی که اتفاقی خاص مانند جابجایی وسایل یک مسافر رخ دهد نباید آن را به پای کل اقدامات اداره نوشت.

کد خبر 343870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.