رسیدن به کیفیت مورد نظر ریل زمان بر است

معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به طولانی شدن مدت زمان ساخت ریل ملی گفت: رسیدن به کیفیت مورد نظر زمان بر است.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان سید اردشیر افضلی با اشاره به طولانی شدن پروژه توسعه نورد ۶۵۰ و تولید ریل گفت: این پروژه به خوبی انجام شد و محصولات متنوعی در این کارگاه تولید می‌شود. ریل تنها یک محصول این کارگاه است که شرایط تولید آن بسیار متفاوت است و رسیدن به کیفیت مورد نظر زمان بر است،  خوشبختانه هم اکنون ریل ذوب آهن توسط راه آهن تایید شده و به زودی اولین محموله ارسال می گردد.

 وی در خصوص شرایط تولید در سال جاری گفت : میانگین تولید بخش‌های کوره بلند و فولادسازی نشان می‌دهد که امسال می‌توانیم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارتن تولید برسیم. تولید کوره بلند امروز ۸ هزار ۱۰۰ تن بود که رقم بسیار خوبی محسوب می شود. تولید فولادسازی بین هفت هزار و ۱۰۰ الی هفت هزار و ۲۰۰ تن بود که از امروز به هفت هزار و ۷۰۰ الی هفت هزار و ۸۰۰ تن می‌رسیم.

معاون بهره برداری در خصوص ضرورت راه اندازی کوره شماره یک، گفت: این کوره برای تولید چدن راه‌اندازی می‌شود،  هم اکنون چدن بازار خوبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است.

افضلی تصریح کرد: ذوب آهن اقدامات گسترده‌ای در زمینه کاهش مصرف آب و همچنین تامین آب انجام داده و بسیاری اقدامات نیز در حال انجام است، اما باید دقت کنیم که بحران آب به حدی جدی و شدید است که عبارت «آب نیست» را به وضوح مشاهده می‌کنیم. در این شرایط تمام کارکنان در محل کار و حتی در منزل باید در صرفه جویی این ماده حیاتی نهایت همت را به کار برند.

کد خبر 343779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.