برنامه ریزی برای حمایت از ملی پوشان حاضر در جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیئت‌های ورزشی از طریق اعتباراتی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان در اختیارشان قرار می‌دهد، از ملی‌پوشانی که در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت می‌کنند، حمایت می‌کند.

محمد سلطان‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضورش در گردهمایی معاونان و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان به‌ منظور بررسی مسائل روز و سیاست‌های کلی ورزش، جلساتی را به صورت فصلی با مدیران کل و معاونان آن‌ها برگزار می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به درپیش بودن رقابت‌های جام جهانی، لیگ ملت‌های والیبال، جام ملت‌های آسیا و جاکارتا، آیا برنامه حمایتی برای حضور ملی‌پوشان در این مسابقات دارید یا خیر؟ تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان سال گذشته ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی را که قرار است در رقابت‌های جاکارتا حضور داشته باشند، شناسایی و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده است.

سلطان‌حسینی افزود: اداره‌کل اعتباراتی را در اختیار هیئت‌های ورزشی که ورزشکار شرکت‌کننده در رقابت‌های آسیایی جاکارتا دارند، قرار می‌دهد که این ورزشکاران قبل از حضورشان در مسابقات از سوی هیئت‌ حمایت شوند. البته هنوز ملی‌پوشان در اردوهای انتخابی تیم ملی حضور دارند و نفرات شرکت‌کننده در مسابقات جاکارتا به غیر از خواهران منصوریان، به صورت نهایی مشخص نشده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان با هیئت‌های ورزشی تفاهم‌ نامه‌ای دارد که بر اساس آن تفاهم‌ نامه هیئت می‌تواند از ورزشکاران ملی خود که برای رقابت‌های جهانی و آسیایی آماده می‌شوند، حمایت کند.

وی با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برنامه‌هایی را برای مقام‌آوران در رقابت‌های جهانی و آسیایی دارد، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان استانداردهایی برای حمایت‌های مالی از ملی‌پوشان دارد که بر اساس آن از ورزشکارانی که در مسابقات آسیایی جاکارتا مقامی به دست می‌آورند، حمایت و تقدیر می‌شود که قرار است اداره‌کل ورزش و جوانان کمیته‌ای را در استان تشکیل دهد تا از قهرمانان مقام‌آور در مسابقات تجلیل و قدردانی شود.

کد خبر 343675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.