ادامه بارش‌های پراکنده و گردوغبار در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: بارش‌های رگباری و وجود گردوخاک در برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود همچنین احتمال کاهش دید در این مناطق وجود دارد.

ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، گفت: روز گذشته بارش‌های پراکنده‌ای در سطح استان داشته‌ایم که بیشترین بارش مربوط به سمیرم با ۷ میلی‌متر بوده است.

وی در خصوص بیشترین بارش‌ها در سطح مناطق استان گفت: بیشترین بارش‌ها مربوط به فریدونشهر ۱/۲ میلی‌متر، خوانسار یک میلی‌متر، مبارکه ۰/۶، گلپایگان ۰/۱، زرین‌شهر ۰/۲ بوده است.

جعفری با بیان اینکه ناپایداری‌ها با شرایط افزایش ابر و بارش‌های رگباری ادامه دارد، افزود: امروز برای اکثر مناطق به ویژه برای نیمه شمالی استان، بارش‌های رگباری به همراه رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید تا نسبتا شدید به همراه گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان با اشاره به کاهش دید افقی در برخی مناطق افزود: وجود گردوخاک در کل استان و به ویژه در مناطق غرب، شمال و شمال غرب پیش‌بینی می‌شود، همچنین احتمال کاهش دید در این مناطق وجود دارد.

جعفری در ادامه اظهار کرد: برای روز شنبه و یکشنبه سیستم بارشی تا حدودی ضعیف خواهد شد اما در نیمه شمالی استان ناپایداری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و بارش‌ها به صورت پراکنده و رگباری خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر همین میزان خواهد بود، دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات ۲۱ و در خنک‌ترین ساعات ۱۵ درجه بوده است. گرمترین نقطه استان خوروبیابانک با دمای ۲۸ درجه و خنک‌ترین نقطه هم فریدونشهر با دمای ۷ درجه بوده است.

کد خبر 343598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.