خروج از برجام ماهیت استکباری آمریکا را نشان داد

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: خروج آمریکا از برجام موجب شد تا چهره آمریکا برای همه جهان مشخص شود و ماهیت استکباری این کشور را نمایش داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته به موضوع خارج شدن آمریکا از برنامه برجام اشاره و اظهار کرد: این اقدام یک طرفه باعث شد تا چهره آمریکا برای همه جهان مشخص شود و ماهیت استکباری این کشور را نمایش داد.

امام جمعه نطنز گفت: رهبر انقلاب اسلامی بارها در مورد این تحرکات هشدار داده بودند و به مسئولان نیز اعلام کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست ولی برخی‌ افراد آمریکا را مدافع حقوق بشر، مخالف با ظلم و بی عدالتی می‌دانستند.

امینی افزود:  این حرکت رییس جمهور آمریکا نشان داد که هیچ‌گاه نمی‌توان به این کشور اعتماد کرد و ما هم نباید از آنها انتظار رعایت اخلاق و عدالت را داشته باشیم چراکه معیار آنها، اقتصاد و منفعت شخصی و چپاول ثروت‌ها است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به دلسوزی مسئولان در پیگیری برجام تاکید داشتند ولی اعلام کردند که باید مراقب لبخند سیاسی آنها بود و امروز همه شاهد بدعهدهای آمریکا بودند بر هین اساس باید از این به بعد با چشم  بیدار و هوشیاری کامل قراردادی را منعقد کنند.

امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: با وجود تمام سختی‌ها، مشکلات و تحریم‌های اقتصادی، ملت ایران تحمل این مسایل را به زیربار ظلم رفتن ترجیح می‌دهند و همواره گوش به فرمان ولایت فقیه خود هستند.

وی در ادامه با تقدیر از حرکت بجای جبهه مقاومت در ایستادگی برابر استکبار و رژیم صهیونیستی عنوان کرد: جبهه مقاومت با اقتدار جلو تجاوزات رژیم صهیونیستی ایستاد و بر همین اساس از این حرکت پشتیبانی می‌شود.

امینی نقش مجلس در این زمان حساس را در راهبری امور به سمت تامین منافع ملت حیاتی خواند و تاکید کرد: بدون شک اگر کسی در این موقعیت بسیار حساس تصمیم اشتباهی بگیرد مورد لعن و نفرین نسل های آینده قرار خواهد گرفت.

امام جمعه نطنز رمز پیروزی را در مقاومت و گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و اضافه کرد: مسئولان باید هوشیاری خود را حفظ کنند تا مبادا تصمیمی گرفته نشود که به عزت و استقلال ملت ایران ضربه وارد کند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان خواستار استفاده مناسب از ظرفیت‌های این ماه شد و گفت: باید استفاده مناسبی از برکات این ماه ببریم و در مجالس و محافل قرآنی حضوری گسترده داشته باشیم.

گفتنی است؛ نمازگزاران نطنزی پس از اقامه نماز جمعه، همزمان با شهرهای دیگر کشور در پاسخ به اهانت‌های آمریکا با شعارهای کوبنده بر مقاومت و پایداری ملت ایران در مبارزه با استکبار تاکید کردند.

کد خبر 343571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.