آمریکا شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ملت ایران است

برخوار_ امام جمعه دولت آباد گفت: در طول چهل سال گذشته از عمر انقلاب، آمریکا دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت الاسلام سید حسین  محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد گفت: در ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر حزب و رییس جمهوری که در کشور آمریکا روی کار آمده است روش خاص خود را در دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته، ولی خداوند متعال به نظام اسلامی کمک کرده است و روز به روز قدرتمند ترشده و نه تنها پایه های نظام در داخل قوی گردیده بلکه در منطقه هم طرفداران ایران بیشتر شده است.

وی اظهار کرد: نفوذ منطقه ای ایران یکی از مؤلفه هائی است که آمریکا و ایادی او، از آن وحشت دارند و برهمین اساس در تلاش هستند که مانع نفوذ روز افزون ایران شوند که بحمدالله تا کنون موفق نشده اند.

خطیب نماز جمعه دولت آباد گفت: در بحث برجام دولت با شعار حفظ منافع ملی وارد مذاکره شد وعلی رغم تذکرات مقام معظم رهبری و انتقاد منتقدین دلسوز ، به آنها توجه نشد و برجام به امضاء رسید، طبیعی است  وقتی قراردادی امضاء می شود باید همه به آن پای بند باشند ولی از همان ابتدا آمریکا به بهانه های واهی به برجام عمل نکرد وحتی کشورهای اروپایی هم، سفت و محکم روی عهد خود نایستادند و طبق بیان خود مسئولان، در بسیاری از امور تحریم ها برداشته نشده است خصوصاً تحریم های بانکی که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: امروز که آمریکا از برجام خارج شده است، اتفاق خاصی در عمل نیفتاده و فقط آمریکا برای دوشیدن کشورهای منطقه، این اقدام را انجام داده است.

حجت الاسلام محمود آبادی تصریح کرد:  مطلب مهمی که باید دولت به آن توجه کند اقدام مناسب در مقابل بد عهدی آمریکا است، چرا که در غیر این صورت شرارت آمریکا زیادتر خواهد شد و کشورهای اروپایی هم که ثابت کرده اند همیشه با آمریکا بوده اند آنها هم چند ماه دیگر به بهانه های مختلف، تحریم ها را بر می گردانند.

وی اظهار کرد: اگر برداشت آمریکا و کشورهای اروپایی این باشد که ما ترسیده  و مرعوب شده ایم فشارها را زیادتر می کنند، ولی اگر بدانند که ما برای هر اقدام آنها در مقابل مقاومت می کنیم و ترس و واهمه ای نداریم، آنها روی قول و قرار خود می ایستند و به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند: از کشورهای اروپایی در برجام تضمین های لازم گرفته شود.

امام جمعه دولت آباد گفت: پیروزی حزب الله و طرفداران و هم پیمانان او در انتخابات مجلس لبنان سیلی محکمی به صورت آمریکا و عربستان بود، چرا که آنها هزینه کردند که مردم به جریان همسوی با خودشان رأی دهند ولی مردم لبنان، دوست را از دشمن تشخیص دادند و با رأی خود آنها را کنار زدند.

وی عنوان کرد: امیدواریم در انتخابات عراق هم مردم سیلی محکمی به صورت آمریکا و عربستان بزنند و دشمنان مسلمانان باری دیگر شکست خورند.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت: پنج شنبه آینده اول ماه مبارک رمضان و ضیافت اللهی است و همه باید بدنبال درک فیوضات ماه رمضان باشیم.

وی افزود: هیئت امناء مساجد شهرستان برخوار به همراه نمازگزاران غبار روبی مساجد را داشته باشند و فضای مساجد را آماده کنند که نمازگزاران با راحتی و آرامش در مساجد حضور پیدا کنند و از فضای مساجد در ماه خدا بهره مند شوند .

در ادامه نماز گزاران در راهپیمایی محکومیت سخنرانی رییس جمهور آمریکا و اظهارات کذب و غیر واقعی علیه ایران و عهد شکنی های آمریکایی ها  شرکت کردند.

کد خبر 343568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.