۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
آخر هفته پر از موسیقی اصفهان

آخر هفته اصفهان، کنسرتهای زیادی به خود خواهد دید و از گروه‌های موسیقی سنتی گرفته تا پاپ و تلفیقی و از گروه‌های اصفهانی تا تهرانی در آن کنسرت خواهند داشت.

به گزارش ایمنا، آیین دیدار با گروه بمرانی و جشن امضای آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» این گروه، با همکاری موسسه نوای مهر، ۲۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ در خانه صفوی اصفهان واقع در خیابان خاقانی برگزار می‌شود.

کنسرت این گروه را هم موسسه نوای هزاردستان با حمایت خانه صفوی اصفهان برای اولین بار  برپا خواهد کرد و گروه بمرانی، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مجموعه فرهنگی فرشچیان در دو سانس ۲۰:۳۰ و ۲۳ اجرا خواهند کرد و علاقه‌مندان برای خرید بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت نوای مهر مراجعه کنند.

همچنین شرکت تهیه و تولید آثار صوتی «ترنم»، کنسرت علیرضا طلیسچی را ۲۳ اردیبهشت‌ماه در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر و ۲۴ اردیبهشت‌ماه در تالار رودکی اصفهان برگزار خواهد کرد و علاقه‌مندان برای خرید بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

شرکت رویال هنر هم کنسرت بهنام بانی را ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت‌ماه در سانس‌های ۱۸، ۲۰ و ۲۲:۳۰ در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌کند و علاقه‌مندان برای خرید بلیت آن می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

همچنین شرکت فرهنگی هنری ترنم رسای نقش‌جهان، کنسرت گروه هوروش بند را ۲۲ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن همایش‌های سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌کند و علاقه‌مندان برای خرید بلیت آن می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

مهدی دارابی، خواننده این گروه، در این کنسرت، قطعات محبوبی چون «آخر منو به باد داد»، «به کی پز می‌دی»، «ماه دلم»، «خنک شد دلت» و «فاصله نه» را اجرا خواهند کرد.

کنسرت حمید هیراد هم ۲۰ اردیبهشت‌ماه در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار رودکی اصفهان برگزار می‌شود و هیراد در این کنسرت، قطعاتی چون «شوخیه مگه»، «انفرادی»، «نیمه‌جانم»، «دلارام»، «بی‌تاب»، «رسوایی»، «مستم کن»، «فراموش کن»، «عشق» و «خدا» را اجرا می‌کند.

اجرای موسیقی پرواز همای هم ۲۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن کوثر اصفهان برگزار می‌شود.

کنسرت امید حاجیلی هم ۲۴ اردیبهشت‌ماه در تالار رودکی اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 343520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.