دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از خط یک مترو بازدید کرد

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان راه اندازی خط یک مترو اصفهان را گامی مهم در جهت کاهش آلایندگی‌های کلان شهر اصفهان دانست و گفت: بهبود وضعیت زیست‌محیطی با تقویت بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی محقق می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به اتفاق تنی چند از معاونان خود از بخش‌های مختلف مترو اصفهان بازدید کرد و از نزدیک از نحوه خدمت‌رسانی عمومی و مراحل پیشرفت این پروژه ملی باخبر شد.

حسن رحیمی در حاشیه این بازدید در جلسه ای که با حضور مسئولان مترو و عضو شورای شهر اصفهان برگزار شد، راه‌اندازی خط یک مترو اصفهان را گامی مهم در جهت کاهش آلایندگی‌های کلان شهر اصفهان دانست و گفت: فرهنگ‌سازی عمومی در جهت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و اتخاذ تدابیر عملی لازم برای عدم استفاده شهروندان از وسایل نقلیه شخصی از جمله برنامه‌ها و اقدامات مسئولان امر بوده و لازم است با حمایت و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی به بهبود وضعیت مسایل و مشکلات زیست‌محیطی شهر کمک شود.

.

وی تأمین امنیت و آسایش مردم را از جمله مهمترین معیارهای انتخاب مردم از این ناوگان دانست و خاطرنشان کرد: تأمین امنیت شرط لازم هر پدیده و یا خدمت نو برای عموم است، از این رو اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از وقوع جرم در مجموعه مترو اصفهان از ضروریات است.

به گزارش ایمنا، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور استقرار پلیس در مترو و تعیین شعبه ویژه در دادسرای اصفهان جهت رسیدگی به جرایم احتمالی را در این خصوص صادر کرد و توصیه‌هایی در راستای ارتقاء امنیت بیشتر این مجموعه به مسئولان مترو ارایه کرد.

کد خبر 343348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.