۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
شفر: کسی شانسی برای استقلال قائل نبود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم و تلاش می کنیم تا از این مرحله صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قبل از اینکه کارمان را در مرحله گروهی آغاز کنیم کسی برای صعود ما شانسی قائل نبود و من از اینکه به مرحله حذفی رسیدیم خوشحال هستم ضمن اینکه تلاش می کنیم بعد از این دو مسابقه به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود: تمام کارهایی که قبلاً انجام دادیم بسیار سخت بود، مقام سومی در لیگ، قهرمانی در جام حذفی و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا کار دشواری بود. باور کنید هیچ وقت تیمی مثل امسال نداشتم چرا که این تیم هر روز با صد در صد توان خود تلاش می کند و این یک پیغام برای مدیر عامل باشگاه است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با گلایه از وضعیت برنامه ریزی AFC برای لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: من از این سیستم خوشحال نیستم چرا که در اولین مرحله حذفی باید دو تیم ایرانی مقابل هم قرار بگیرند. وقتی به اروپا نگاه کنید، در مراحل بالاتر دو تیم از یک کشور مقابل هم قرار می‌گیرند و این اتفاقی که در حال حاضر رخ داده نه برای ذوب آهن و نه برای استقلال و نه برای فوتبال ایران خوشایند است.

شفر درباره حضور تیام مقابل ذوب آهن تصریح کرد: شما از کجا می‌دانید که تیام به دیدار مقابل ذوب آهن نمی‌رسد، شما رسانه‌ها را می‌شناسید و ممکن است اخبار درست نباشد. تیام با ما آمده و فردا بازی می‌کند.

وی افزود: مصدومانی که از گذشته داریم مثل  محسن کریمی و پادوانی را در بازی فردا نداریم. دیدید که پس از فینال جام حذفی و در جشن قهرمانی بازیکنان پیراهنی پوشیده بودند که در  حمایت از پادوانی بود.

سرمربی استقلال با اشاره به سیستم بازی استقلال گفت:  بهتر است که توپی به مهاجمان ذوب آهن نرسد و از رسیدن پاس‌های آخر به آن‌ها جلوگیری کنیم چرا که بازیکنان قد بلندی دارند و در ضربات کرنر خطرناک نشان می دهند.

شفر ادامه داد: جایی که می‌توانیم نباید به آن‌ها خطا و کرنر بدهیم البته فرشید باقری در باز مقابل الهلال به خوبی در ضربات هوایی موفق بود. را هم داریم که در نبردهای هوایی موفق بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دو دروازبان سطح بالا در اختیار دارد خاطر نشان کرد: باید فکر کنم، شب بخوابم و فردا تصمیم بگیرم که چه کسی در دروازه بایستد. خیلی‌ مواقع نظرم روز بازی عوض می شود، همان طور که در عمان مهدی رحمتی درون دروازه ایستاد اما مقابل العین، حسینی دروازه‌بان استقلال بود. باید با توجه به سبک بازی حریف و اینکه از توپ های بلند یا در عمق استفاده می کنند عمل کنیم.

شفر بار دیگر یاد آور شد که دو تیم خوب ایران مقابل یکدیگر قرار می گیرند و تاکید کرد: بعد از اینکه ۱۰ دقیقه از بازی ذوب آهن مقابل تیم ازبکستانی را دیدم مطمئن شدم که ذوب آهن به مرحله بعد صعود می‌کند. نمی‌توانم راجع به احساسم بگویم چون اگر احساس خوبی نداشته باشم بازیکنان بر علیه من می‌شوند و اگر به صحبت‌های فرشید توجه کنید روحیه او همان چیزی است که من می‌خواهم و برای پیروزی می‌جنگد.

شفر در خصوص گلزنی تیم فوتبال ذوب آهن در دقایق پایانی مسابقات گفت: در بازی برگشت با ذوب آهن در دقایق پایانی گل خوردیم، اما این مسابقه لیگ قهرمانان است و شرایط فرق دارد.

وی افزود: ما هم در بازی مقابل پیکان ۱۰ نفره بودیم اما امید ابراهیمی گل برتری ما را به ثمر رساند و خوب می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم اما لازمه کار ما نظم خوب و هماهنگی است که بازیکنان همه آن را می‌دانند. این بازی آخر نیست و یک بازی دیگر خواهیم داشت. امیدوارم هواداران هم فردا و هم در تهران در کنار ما باشند.

کد خبر 343291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.