کریمی: در تیم ملی بازی کردن سخت است / نبودن عزت‌الهی جای نگرانی ندارد

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: عزت‌اللهی یکی از بازیکنان خوب تیم ملی است ولی به نظرم همه بازیکنان آماده هستند تا به تیم ملی کمک کنند و جای نگرانی از بابت نبود عزت‌اللهی وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، علی کریمی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه جمعه گذشته آخرین بازی لیگ تمام شد و همه مشغول استراحت بودند و از روز گذشته تمرینات را شروع کردیم.

وی افزود: بازیکنان استقلال و پرسپولیس در مسابقات آسیایی هستند و ما مجبور شدیم با ۴ نفر شروع کنیم ضمن این که شروع تمرینات می‌تواند از نظر بدنی به ما کمک کند و برای ما مفید است.

کریمی در خصوص آمادگی خود اظهار کرد: همه نفراتی که به تیم ملی دعوت می‌شوند خوب هستند ولی در تیم ملی بازی کردن همیشه سخت است. کمتر از ۴۰ روز به مسابقات مانده و ما نیاز داریم مسئولان از تیم ملی حمایت کنند.

وی در خصوص بازی با ازبکستان و ترکیه تصریح کرد: فکر می‌کنم قرار بود یک بازی هم با سوریه داشته باشیم ولی آن بازی به خاطر نبود بازیکنان لغو شد، ترکیه، ازبکستان و یونان تیم‌هایی هستند که می‌توانند به ما کمک کنند.

کریمی در خصوص غیبت عزت‌اللهی در بازی اول تیم ملی در جام جهانی و حضور وی در پست عزت‌اللهی خاطر نشان کرد: کی‌روش تیم خوبی ساخته و همه می‌توانند کمک کنند. عزت‌اللهی یکی از بازیکنان خوب تیم ملی است ولی به نظرم همه بازیکنان آماده هستند تا به تیم ملی کمک کنند و جای نگرانی از بابت نبود عزت‌اللهی وجود ندارد.

منبع: فارس

کد خبر 343151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.