اجرای تئاتر صحنه‌ای با موضوع شعار سال در شهرضا

شهرضا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا از اجرای برنامه‌های هنری باموضوع شعار سال در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از این برنامه‌ها، تئاتر صحنه‌ای است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدعلی جعفری عصر امروز (شنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های هنری در هر منطقه باعث رشد و شکوفایی استعداد هنرمندان و دلگرمی آنان به ادامه فعالیت هنری می‌شود.

وی ادامه داد: هنر، بستر مناسبی برای نشان دادن تمایلات جامعه و انعکاس مطالبات مردم و همچنین فرهنگسازی درباره مفاهیمی است که جامعه به آن‌ها احتیاج دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا با اشاره به جایگاه هنرمندان این شهرستان، تأکید کرد: هنرمندان شهرضایی تاکنون توانمندی خود را در بسیاری از زمینه‌ها ثابت کرده‌اند، بنابراین لازم است از ظرفیت آنان در موقع مختلف استفاده شود.

جعفری با اشاره به شعار سال ۹۷ اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه افراد جامعه است، اما لازم است پیش از آن دراینباره فرهنگسازی شود.

وی در ادامه از اجرای برنامه‌های هنری باموضوع شعار سال در این شهرستان خبر داد و افزود: یکی از این برنامه‌ها، تئاتر صحنه‌ای است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های هنری در سایر رشته‌ها نظیر موسیقی و نقاشی نیز می‌تواند افکار عمومی جامعه را به سوی تولیدات داخلی و حمایت از آن متوجه کند.

جعفری با اشاره به اجرای طرح تخفیف فروش کتاب در این شهرستان، تصریح کرد: این طرح نیز اقدامی در راستای حمایت از یکی از مهمترین کالاهای داخلی یعنی کتاب، است.

وی ادامه داد: در طرح عیدانه تخفیف فروش کتاب در شهرستان سه کتابخانه مشارکت کردند و در این مدت ۶۰۰ جلد کتاب به ارزش ۲۸ میلیون تومان فروخته شد که به آن پنج میلیون یارانه نیز تعلق گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا اظهار کرد: در این طرح که در ایام مختلفی همچون نوروز، بهار و پاییز، اجرا می‌شود، افراد می‌توانند با ارایه کارت ملی، از تخفیف ۳۵ درصدی بهای کتاب برخردار شوند.

کد خبر 343118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.