معلمان در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند

مبارکه- سرپرست فرمانداری شهرستان مبارکه گفت: معلمان با تولید محتوای فرهنگی غنی و اثرگذار و مطابق با ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بالابردن سواد رسانه ای جامعه در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، جواد سلطانی در  مراسم گرامیداشت مقام معلم در جمع معلمان شهرستان اظهار کرد: فضای مجازی یکی از راه های نفوذ دشمن است که برای آن هزینه بسیاری متقبل شده و همچنان سعی در انحراف جامعه اسلامی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت مقابله با نفوذ دشمنان در فکر و عقیده جوانان از معلمان درخواست کرد: با تولید محتوای فرهنگی غنی و اثرگذار و مطابق با ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین بالابردن سواد رسانه ای جامعه در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار گیرند.

سلطانی با بیان اینکه معلم محور و آموزش و پرورش کانون اصلی خلق آینده ارزش مدار است، گفت: آینده کشور به تلاش امروز معلمان بستگی دارد و هیچ فرد و دستگاهی نمی تواند نقش حیاتی معلم را ایفا کند.

وی افزود: هیچ مقامی بالاتر از مقام معلم نیست و نقش معلم در جامعه بسیار بی بدیل و تاثیرگذار است.

سلطانی در ادامه کار و فعالیت فرهنگی را بسیار پرمسئولیت و خطیر دانست و گفت: نخستین درخواست حضرت موسی (ع) از خداوند در آغاز رسالت خود طلب شرح صدر بود و ایشان از خداوند خواستند که سینه گشاده، حوصله فراوان، استقامت، شهامت و تحمل بار مشکلات و مسئولیت ها که بهترین وسیله و سرمایه یک معلم است را به ایشان عنایت فرماید، ارشاد و تربیت و هدایت مردم بستگی زیادی به صبر و حوصله معلم و مجاهدت وی در این راه دارد.

وی خاطرنشان کرد: معلمی از شریف ترین و پرمسئولیت ترین شغل ها بوده چراکه معلمی انسان سازی است و در واقع تمام انبیا الهی برای آن مبعوث شده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان معلمان را نجات دهنده ملت ها عنوان کرد و افزود: معلمان می توانند دنیا و آخرت انسان را تضمین کنند و سعادت یا شقاوت ملت ها از مدرسه آغاز می شود.

کد خبر 343096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.