افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های اصفهان بررسی می‌شود

افزایش نرخ بلیت اتوبوس فردا در سی و دومین جلسه علنی شورای شهر اصفهان بررسی و تصویب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی و دومین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان فردا یک شنبه – ۱۶ اردیبهشت – برگزار می‌شود.

  • حضور دکتر کشمیری، رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به منظور اعلام برنامه‌های کنفرانس بین‌المللی IASP  نخستین بند درج شده در دستور جلسه علنی شورای شهر در جلسه سی و دوم است.

  • دعوت از محمد جواد احمدی، سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان به منظور تجلیل از مقام معلم و همچنین بررسی وضعیت آموزش و پرورش در شهر اصفهان از دیگر بندهای این دستور جلسه است.

  • بررسی لایحه بودجه ۹۷ سازمان پارک‌ها و فضای سبز و همچنین سازمان میادین میوه و تره‌بار که از سوی شهردار به شورای شهر ارایه شده است نیز از دیگر بندهای دستور جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در سی ودومین جلسه علنی است.

  • بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری اصفهان به منظور افزایش نرخ بلیت اتوبوس نیز فردا در سی و دومین جلسه علنی شورای شهر بررسی و تصویب خواهد شد.

  • همچنین فردا در جلسه علنی این هفته شورای شهر اصفهان پیشنهاد ۷ نفر از اعضای شورای شهر اصفهان در خصوص " آسیب‌شناسی و اصلاح ردیف‌های درآمدی شهرداری اصفهان" با توجه به بررسی درکمیسیون‌های تلفیق و اموراقتصادی، گردشگری و حقوقی در صحن علنی مطرح خواهد شد.
کد خبر 343076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.