معاینه فنی موتورسیکلت‌ها از سال آینده در اصفهان

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: از سال آینده برای نخستین بار در استان، معاینه فنی موتورسیکلت‌ها به مراکز معاینه فنی خودروهای شهر اصفهان اضافه می‌شود.

مجید طهماسبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مسیر پیش روی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان، اقدام در جهت استراتژی کلان شهری و افق اصفهان ۱۴۰۰ است که در این مسیر از سه عنصر خلاقیت، نوآوری و تکنولوژی‌های نوین بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی های جدید در دستور کار سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان قرار گرفته است، افزود: استفاده از سیستم‌های توزین ناوگان حمل بار در حال حرکت، یکی از تکنولوژی های جدید است که سعی داریم در سال جاری از این تکنولوژی برای نخستین بار در اصفهان استفاده و معضلاتی که به صورت فیزیکی نمی‌توان کنترل کرد را مدیریت کنیم.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از  مباحثی که در شهرداری اصفهان به مدیریت حمل و نقل بار واگذار شده، حوزه اجرایی مراکز معاینه فنی است، افزود: در حال حاضر ۹ مرکز معاینه فنی ثابت خودرو در شهر اصفهان وجود دارد که در سال آینده چهار جایگاه جدید به تعداد آنها اضافه خواهیم کرد.

طهماسبی از راه‌اندازی معاینه فنی سیار برای نخستین بار در اصفهان خبر داد و گفت: راه اندازی این مرکز باعث کاهش عبور و مرور و اتلاف وقت شهروندان و همچنین کاهش آلودگی‌های زیست محیطی خواهد شد.

وی ادامه داد: از سال آینده نیز برای نخستین بار در استان، معاینه فنی موتورسیکلت‌ها به مراکز معاینه فنی خودروهای شهر اصفهان اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: ساماندهی حوزه حمل و نقل بار نیز به سازمان مدیریت حمل و نقل بار واگذار شده، اما بدون عزم و اراده راهبران به اهداف و آرمان‌های مد نظر نمی رسیم.

طهماسبی با بیان اینکه افزایش فرهنگسازی راهبران با برگزاری دوره‌های آموزشی در حال انجام است، اظهارکرد: سالانه ۱۴۰۰ نفر از راهبران حمل و نقل بار دوره‌های آموزشی سازمان را سپری می‌کنند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: سیستم کنترل پایش و پیمایش که به صورت مکانیزه حرکت ناوگان حمل و نقل بار در سطح شهر  را رصد می‌کند و حتی تخصیص سهمیه سوخت ناوگان از این طریق صورت می‌گیرد را یکی از تکنولوژی های موجود در این مدیریت برشمرد و تاکید کرد: تمامی مباحث مربوط به ارتقاء ایمنی عبور و مرور خودروهای حمل بار و فرهنگسازی در این حوزه بر عهده این سازمان است.

کد خبر 343054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.