دشمنان نظام و انقلاب به‌دنبال خلع سلاح ایران هستند

برخوار - امام جمعه دولت آباد گفت:‌ آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و عربستان بازی جدیدی برای خلع سلاح ایران و نابود کردن توان دفاعی کشور شروع کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر دولت آباد  اظهار کرد:‌ جنجال‌هایی که از طرف عربستان و رژیم صهیونیستی انجام می شود، جو سازیی است که رئیس جمهور آمریکا را تحت فشار قرار دهند تا از برجام خارج شود.

امام جمعه دولت آباد افزود: قبل از اجرای برجام، مقام معظم رهبری چندین بار اعلام کردند که ما به آمریکائی ها خوش بین نیستیم، آنها بد عهدی می‌کنند، باوجود این تذاکرات دولت این مذاکرات را شروع کرد و مراکز هسته‌ای مان را تعطیل کردیم که آنها تحریم‌ها را بردارند و متأسفانه هیچ نتیجه قابل توجّهی نداشت.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت:‌ اگر مذاکره دیگری هم شروع شود، دشمنان انقلاب و کشور باز هم بهانۀ دیگری می آورند و تحریم ها را برنمی‌دارند و تا کشور و انقلاب را نابود نکنند دست بردار نیستند.

وی تنها راه مقابله با دشمن را قوی کردن اقتصاد با توجّه به ظرفیت‌هایی که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند دانست و گفت: برای خنثی کردن اثر تحریم‌ها باید پیمان‌های پولی دوجانبه با دیگر کشورها بسته شود، یعنی معادله کالا بر اساس پول رایج دو کشور باشد و دلار از معاملات حذف شود.

امام جمعه دولت آباد در ادامه با توجه به هفته بزرگداشت مقام معلم معلم از زحمات و تلاش معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش تجلیل کرد و افزود: هر کسی که در جایگاه معلم،  یعنی یاد دهنده قرار می گیرد باید تلاش داشته باشد که مسیر خیر و صلاح را به دانش آموزان یاد دهد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام باقر علیه السلام گفت: اگر معلم خیری را به دانش آموز یاد دهد، تا زمانی که او به آن خیر عمل می کند اجر برای معلم هم هست، بدون کم شدن اجر آن عمل و اگر خدایی ناکرده گمراهی و ضلال را به دانش آموز یاد دهد و دانش آموز منحرف شود، و گناهی دانش آموز انجام دهد بر عهده معلم هست بدون اینکه از گناه و عذاب انجام دهنده آن کم شود.

کد خبر 343024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.