هفته‌ای پر از هنر در اصفهان رقم می‌خورد

برنامه‌های هنری این هفته اصفهان اعلام شد.

به گزارش ایمنا، اصفهان در هفته جاری، میزبان اجرای تئاتر، کنسرت و نمایشگاه‌های هنری جدیدی خواهد بود.

نمایشگاه «زندگی یک مالیخولیا» در گالری سایان اصفهان برپا می‌شود.

این نمایشگاه شامل نقاشیهای بهار هنرفر و مریم عباسپور و اجرای پرفورمنس اسما محمدی و منا مریدی است و از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ میزبان علاقمندان است.

کنسرت علی لهراسبی هم در اصفهان برگزار می‌شود.

این کنسرت، امشب ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن همایش‌های سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

نمایش «مصائب لیرشاه پیرامون ادموند» هم به روی صحنه می‌رود.

این نمایش براساس نمایشنامه‌ای از حسن محمدی و نگار داستان‌پور و به کارگردانی حسن محمدی ساخته شده و از ۱۵ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹ در سالن اصلی تالار هنر واقع در میدان لاله اجرا می‌شود.

جشن امضای کتاب و رونمایی از پوستر این نمایش هم امشب ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱ با حضور حمید پورآذری، کارگردان تئاتر و محمدرضا رهبری، مدیر تالار هنر اصفهان و حسن محمدی و نگار داستان‌پور، نویسندگان نمایشنامه آن در خانه صفوی اصفهان واقع در خیابان خاقانی برگزار خواهد شد.

قسمت سوم نمایشگاه عکس گروهی «پرتره» هم در گالری گمان برگزار می‌شود.

دبیر هنری این نمایشگاه، سید علی میرعمادی و دبیر اجرایی آن، سیامک رضاپور است و آثار موجود در آن از ١۴ تا ٢٠ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در این گالری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

آثاری از آرمین امیریان، وحید بابایی، حامد بدیعی، سهیل زندآذر، مریم سعیدپور، محمد سرخابی، بابک فتح‌اللهی، محمدرضا مومنی، مهدی ناظری، سالار ارکان، سیاوش اجلالی، رامین امانی، حسین بهارلو، مهسا جعفریان، ساجد حق‌شناس، سامان خالقی، مهدی رحمانی، رسول رمضانی، مهدی زرگر، علیرضا شاه‌حمزه، مرتضی شهشهانی، علی اصغر فیض‌اللهی، محبوبه کریمی، بابک مهرافشار و سودابه وطن‌پرست در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه «نخاشی» آذر احمدی هم برپا می‌شود.

این نمایشگاه از ۱۴ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در پژوهشکده هنر، معماری و خلاقیت «پنج او هفت» واقع در خیابان کمال برگزار خواهد شد.

کد خبر 342997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.