استقرار ۵۰۰ خانوار عشایری در شهرضا

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: در شهرضا ۵۰۰ خانوار عشایری با جمعیتی بالغ بر ۳۲۲۰ نفر مستقر از حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز (دوشنبه) در مراسم آغاز ورود عشایر به مناطق عشایری شهرستان شهرضا، اظهار کرد: لوله‌گذاری به طول دو هزار متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال در تنگ گله، سلطان خلیل و هوک، ایجاد استخر ذخیره آب به ظرفیت ۱۶۰۰ مترمکعب و با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال، از جمله خدمات عمرانی ارایه شده به عشایر منطقه بوده است.

وی تصریح کرد: عشایر منطقه بیشتر در مناطقی همچون اطراف روستاهای کهرویه، هونجان، هوک، پنجگان، خروس‌گلو، تنگ گله و گلاجیک، ساکن هستند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه تعداد ۵۰ هزار رأس دام عشایری در مناطق مختلف شهرضا وجود دارد، اظهار کرد: در این شهرستان ۵۰۰ خانوار عشایری با جمعیتی بالغ بر ۳۲۲۰ نفر مستقر از حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی برخوردار می‌شوند.

رفیعی‌نژاد با اشاره به توزیع ۲۶ دستگاه پکیج خورشیدی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال بین خانوارهای عشایری این شهرستان، گفت: انتقال ۱۲۰۰ مترمکعب آب با استفاده از دو تانکر و اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیون ریال، انجام شده است.

وی با اشاره به تیغ زنی حدود ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری این شهرستان، اظهار کرد: این عملیات‌ها با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیون ریال انجام شده است.

کد خبر 342855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.