اختلاف، سم مهلک برای ملت ها است

کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: وحدت عامل اقتدار است و مسئولان در هنگام مسئولیت های خود با اتخاذ سیاست ها و برنامه ریزی مناسب با حفظ اتحاد و دوری از اختلافات در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، عبدالنبی نمازی در نشست روسای شورای شهر، نایب رییسان و شهردارن منطقه فرهنگی کاشان اظهار کرد: اختلاف سم است و باعث زوال ملت ها می شود و بر اساس سنت، خداوند هرجا صفا و صمیمیت باشد نصرتش را نازل می کند و هر جا که اختلاف نظر و دشمنی باشد آنها را به حال خود واگذار می کند.

 وی افزود: کسانی که می خواهند بر صندلی وراثت اهل بیت بنشیند باید مردان مقتدری باشند که نفسشان محکوم بر عقلشان نشود.

 خطیب جمعه کاشان گفت: تجربه تاریخ نشان داده است، ایام مسئولیت افراد مانند عمر می گذرد و باید فرصت انجام وظیفه را قدر بدانیم زیرا دنیا در شرایط طبیعی و آرام، انسان ها را از عرصه گیتی خارج می کند.

 آیت الله نمازی خاطرنشان کرد: ما وارث ۱۵ قرن تاریخ شیعه هستیم و باید کفایت نگه داشتن این نظام و حکومت را داشته باشیم زیرا پس از رحلت پیامبر اسلام مسیر حرکت تاریخ را تغییر دادند، اما تنها ملت و حکومتی که ولایت اهل بیت را معرفی و ترویج می کند حکومت اسلام است.

 عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه اساس نظام جمهوری اسلامی خون شهدا است، گفت: شیعه همواره در تاریخ در حاشیه بوده و اجازه ورود در حکومت ها را به آنها نداده اند، اما امروز ملت ایران صاحب تاریخی ترین تمدن بشری بوده و یک ملت معمولی در جهان محسوب نمی شویم.

 وی با اشاره به اتحاد استکبار جهانی علیه ملت ایران در دفاع مقدس اظهار کرد: باید از فرصتی که خدواند به نخبگان و حوزه های علمیه داده است که بعد از ۱۵ قرن لباس عزت، عظمت و  فخر را به ملت ایران بپوشاند استفاده کنیم.

 آیت الله نمازی خاطرنشان کرد: اکنون دوره آزمون است و باید نشان دهیم که شاگردان اول این آزمون الهی هستیم، زیرا نظام هستی و آفرینش انسان ها اساسا برای آزمون انسان ها است.

کد خبر 342818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.