فعالیت اجتماعی جوانان فرصتی برای تجربه آموزی است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: فعالیت اجتماعی جوانان در تشکل های مردمی فرصتی برای تجربه آموزی و کسب مهارت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در نشست تجلیل از برترین های سازمان های مردم نهاد جوانان با اشاره به اهمیت تشکیل سمن ها اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد بسترساز مشارکت اجتماعی مردم برای رفع نیازها و تامین خواسته های اجتماعی هستند که  در حوزه جوانان زمینه فعالیت اجتماعی این قشر را فراهم می کنند.

وی افزود: فعالیت اجتماعی جوانان در تشکل های مردمی فرصتی برای تجربه آموزی و کسب مهارت برای آینده آنان است که با این تجارب در پست های مدیریتی قرار گرفته و خطاهای آن ها کاهش می یابد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید و همچنین تنوع موضوعات در حوزه تشکیل سازمان های مردم نهاد جوانان خاطرنشان کرد: روند رو به رشد سازمان های مردم نهاد و تنوع موضوع فعالیت ها منجر به افزایش مشارکت اجتماعی برای پاسخ به نیازهای جامعه شده است.

وی طلاق و کاهش ازدواج را از دغدغه های مهم شهرستان تیران و کرون عنوان کرد و افزود: سازمان های مردم نهاد در خصوص کاهش طلاق و افزایش ازدواج نقش خود را به عنوان نهادهای اجتماعی و به عنوان یک دغدغه اجتماعی تامین کنند.

رحمانی همچنین با انتقاد از عدم همکاری برخی از مدیران با سازمان های مردم نهاد یادآورشد: مدیران دستگاه های اجرایی از فعالیت و برنامه های سمن ها حمایت کنند و از این طریق به نیازهای جامعه پاسخ داده شود.

وی با اشاره به بروکراسی اداری خاطرنشان کرد: بروکراسی اداری ناشی از قوانین سخت و عدم بازنگری در قوانین است و شرایط سخت اداری منجر به کاهش انگیزه افراد در ثبت سازمان های مردم نهاد و یا سرمایه گذاری اقتصادی شده است.

کد خبر 342694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.