۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
ساخت خانه جوان در شهرضا

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: برای افزایش سرانه ورزشی سرپوشیده، هر اندازه سالن‌های بیشتری ساخته شود باز هم جمعیت افزایش پیدا می‌کند، بنابراین تخصیص اعتبارات در این زمینه باید به گونه‌ای باشد که از رشد جمعیت بیشتر باشد.

علی نقی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: براساس چشم اندازی که برای آینده ورزشی شهرستان تدوین شده، باید در هر محله یک مکان ورزشی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: برای دست‌یابی به این هدف، شمار مربیان ورزشی در شهرستان افزایش یافته و پس از آن، سرانه ورزشی شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا تصریح کرد: اعتبارات درون سازمانی برای ساخت فضاهای ورزشی جدید اندک بود، اما با حمایت نماینده مردم در مجلس میزان آن به دوبرابر افزایش یافت.

انصاری با بیان اینکه سرانه ورزشی شهرستان ۳۶ درصد است، اظهار کرد: سرانه ورزشی سرپوشیده شهرضا ۱۱ صدم درصد و سرانه بخش روباز ۲۵ صدم درصد است.

وی تصریح کرد: برای افزایش سرانه ورزشی سرپوشیده، هر اندازه سالن‌های بیشتری ساخته شود باز هم جمعیت افزایش پیدا می‌کند، بنابراین تخصیص اعتبارات در این زمینه باید به گونه‌ای باشد که از رشد جمعیت بیشتر باشد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از ساخت خانه جوان این شهرستان در سال ۹۷ خبر داد و افزود: اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای ساخت این مجموعه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 342594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.