یزدانی: امسال سپاهان را نابود کردیم/ ناراحتم که جزو بدترین سپاهان تاریخ بودم

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان تیم بزرگی است اما ما امسال این تیم را نابود کردیم و از همه معذرت می‌خواهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش یزدانی پس از شکست تیمش مقابل استقلال تهران در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکنواخت بازی کردیم و نتوانستیم به گل برسیم و شرمنده هوادارانمان شدیم. هواداران هرچه بگویند حق دارند، سال خیلی بدی داشتیم و خودم هم خیلی ناراحت هستم که جزو بدترین سپاهان تاریخ بودم.

وی ادامه داد: فصل پیش‌رو اگر به خدمت سربازی نرفتم و در خدمت تیم فوتبال سپاهان بودم، جبران کنیم.

یزدانی در مورد وضعیت معافیتش از خدمت سربازی، تصریح کرد: در حال حاضر دانشجو هستم و تعدادی از واحدهای درسی‌ام را پاس نکرده‌ام که اگر حتی یک واحد را هم نتوانم پاس کنم، سرباز می‌شوم. دوست دارم بمانم و اگر شرایط فراهم باشد حتماً می‌مانم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد نقطه ضعف سپاهان در نیم‌فصل، خاطرنشان کرد: به هرحال من بازیکن هستم و باید در حیطه خودم صحبت کنم اما در همین حد می‌توانم بگویم که سپاهان امسال مشکلات کوچک و بزرگ زیادی داشت. پر از حاشیه بود و بازیکنان هم مشکل داشتند. نمی‌خواهم مسائل را باز کنم و لیگ خوب یا بد به پایان رسید اما ما شرمنده هواداران شدیم.

وی در مورد مدت زمان قراردادش با باشگاه سپاهان، افزود: قرارداد من با باشگاه سپاهان دو ساله بود و یک سال دیگر از قراردادم با این باشگاه باقی‌مانده است.

یزدانی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه، تأکید کرد: امسال هواداران تا آخرین روز سنگ تمام گذاشتند و در چشمان آن‌ها که نگاه می‌کنیم شرمنده آن‌ها می‌شویم. سپاهان تیم بزرگی است اما امسال ما این تیم را نابود کردیم. از همه معذرت‌خواهی می‌کنم و واقعاً شرمنده آن‌ها هستیم.    

کد خبر 342567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.