برگزاری جشنواره نشاط و امید در تیران و کرون

تیران-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: جشنواره "نشاط و امید" به مناسبت هفته جوان در شهرستان تیران و کرون برگزار می شود.

مهدی مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به نامگذاری هشتم تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته جوان اظهار کرد: در این هفته برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای جوانان شهرستان و اعضای سمن ها پیش بینی شده که شامل ۱۰ برنامه شهرستانی است.

وی افزود: جشنواره "نشاط و امید" به مناسبت هفته جوان و با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی ویژه جوانان و خانواده های آن ها در شهرستان تیران و کرون با برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای برنامه های شاد انجام می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون ادامه داد: تجلیل از جوانان فعال و دارای فعالیت های شاخص عضو سازمان های مردم نهاد جوانان با حضور فرماندار شهرستان در این هفته انجام می شود.

وی با اشاره به سیاست گذاری برای توسعه کارآفرینی و اشتغال جوانان، تصریح کرد: در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان برنامه ریزی و شناسایی ظرفیت های منطقه برای اشتغال و کارآفرینی بررسی می شود که البته مرکز راهنمایی و مشاوره جوانان در حوزه نیازهای جامعه یک نیاز و حلقه مفقود در شهرستان است.

مرادی با اشاره به افزایش سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان گفت: چهار سازمان مردم نهاد جوانان در این شهرستان مجوز گرفته اند و پنج سازمان دیگر نیز در حال انجام فرآیند قانونی هستند.

کد خبر 342461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.