حمایت از کالای ایرانی با حمایت از کارگران محقق می‌شود

لنجان-امام جمعه شهر زاینده رود گفت: اسلام، تلاش کارگر برای امرار معاش خانواده را جهاد در راه خدا می‌داند و افتخار کارگر این است که با تلاش و همت و بازوی خود نان در می‌آورد و خانواده خود را اداره می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام حسن صفرزاده تهرانی در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرداری زاینده رود اظهار کرد: اسلام، تلاش کارگر برای امرار معاش خانواده را جهاد در راه الهی می‌داند و افتخار کارگر این است که با زور و بازوی خودش نان در می‌آورد و خانواده را اداره می‌کند و افتخاری بالاتر از آن نیست.

وی با بیان اینکه بنیه اصلی پیشرفت کشور، کارگران هستند، ادامه داد: کارگران سربازان فداکار جبهه تولید هستند و حمایت از کالای ایرانی با حمایت از کارگران محقق می‌شود و بر همین اساس همه ما باید این مهم را همواره مورد توجه قرار دهیم.

صفرزاده تهرانی در ادامه با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به مسئولان گفت: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری در هفته های اخیر بر آن تأکید فراوان داشته اند، ساده زیستی مسئولان است، این تأکید حکایت از وجود خطری بزرگ می دهد که سلامت نظام را تهدید می کند و متأسفانه گوش برخی مسئولان این توصیه ها را نمی شنوند.

وی اضافه کرد:معظم له در بسیاری از موارد، فساد را ناشی از روحیه زیاده‌طلبی و اشرافی‌گری و تجمل‌پرستی دانستند و خاطرنشان کردند: اینکه امام بزرگوار بارها بر زندگی ساده و معمولی مسئولان تأکید داشتند، به همین علت بود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی نمی‌توانند این تصور را داشته باشند که چون مسئولان در کشورهای دیگر از امکانات گوناگون برخوردارند، پس در نظام اسلامی نیز چنین مواردی مباح است.

صفرزاده تهرانی افزود: معنا و مفهوم این مهم آن است که مسئولان ساده زیستی را با مدیریت انقلابی همراه کنند، اگر مجموعه ای که با چهار نفر اداره می شود نباید پنج نفر بکار گیری شود، اگر با شش نفر اداره می شود نباید هفت نفر بکار گیری شود، استفاده از بالاترین امکانات روز با دیوان سالاری عهد قجر، انقلابی گری نیست.

کد خبر 342404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.