تیرماه، آخرین مهلت جذب اعتبارات اشتغالزایی شهرضا

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: همه اعتبارات اشتغالزایی دولتی مصوب شهرستان، باید تا پایان تیرماه جذب شود و هیچ گونه عذری در این زمینه پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذری این شهرستان، اظهار کرد: اشتغالزایی مهمترین رکن اقتصاد کشور است به همین دلیل رییس جمهور و مسئولان نیز بر آن تأکید دارند.

وی با بیان اینکه دولت اعتبارات مناسبی برای اشتغالزایی ابلاغ کرده است، تصریح کرد: کوتاهی مسئولان در جذب این اعتبارات و یا کمک به ایجاد مراکز کارآفرینی پذیرفته نیست.

فرماندار شهرضا با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب برای چندمین سال متوالی موضوعات اقتصادی را به عنوان شعار سال انتخاب کرده‌اند، زیرا بیشترین مشکلات مردم در این زمینه است.

رفیعی نژاد با بیان اینکه شهرضا با چالش بیکاری مواجه است، تصریح کرد: مهمترین معضلات اجتماعی در آینده، ناشی از نارسایی اقتصادی و معضلات معیشتی مردم است.

وی ادامه داد: مدیران زمانی می‌توانند ادعا کنند عملکرد خوبی داشته‌اند که شغل جدیدی را ایجاد و از نابودی مشاغل موجود جلوگیری کرده باشند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه روزمرگی شایسته ادارات نیست، تأکید کرد: همه اعتبارات اشتغالزایی دولتی مصوب شهرستان، باید تا پایان تیرماه جذب شود و هیچ گونه عذری در این زمینه پذیرفته نیست.

رفیعی نژاد اضافه کرد: وضعیت کشور در حل حاضر بسیار حساس‌تر از دوران جنگ تحمیلی است، زیرا اکنون با جمعی از دشمنان مواجه هستیم که ناجوانمردانه و با ایجاد مشکلات اقتصادی، قصد مقابله با نظام اسلامی را دارند.

وی اظهار کرد: همه مدیران باید در این شریط با روحیه جهادی وارد عمل شوند، سستی و کم کاری از کسی پذیرفته نیست، زیرا کارهای زیادی وجود دارد که باید در مدت زمان کوتاهی انجام شود.

کد خبر 342394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.