۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
هنر روشنگر راه هدایت در جامعه است

کاشان- معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: هنر در مدرسه عشق، نشان دهنده نقاط کور و مبهم معضلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی است و ابزاری برای برطرف ساختن مشکلات جامعه است و هنری ارزشمند و در خور ستایش است که روشنگر راه هدایت در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سیدابوالفضل بنی حسینی، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در سومین همایش"آیینه های ایثار" با اشاره به ترویج فرهنگ انقلابی اظهار کرد: با توجه به نقش مهم هنر در انقلاب اسلامی، تقدیر از هنرمندان انقلابی در آیین نکوداشت جانبازان، فرصت مغتنمی برای پیوند موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مناسبت‌های مذهبی بود.

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هنر در مدرسه عشق، نشان دهنده نقاط کور و مبهم معضلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی است و ابزاری برای برطرف ساختن مشکلات جامعه است و هنری ارزشمند و در خور ستایش است که روشنگر راه هدایت در جامعه باشد و آدمی را از تاریکی نادانی نجات بخشد از هنرمندانی که در روزهای پرشکوه انقلاب اسلامی با هنر خود پیام انقلاب اسلامی را به زبانی ساده و گویا بیان و جاودانه کردند، تجلیل شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک هنرمندان عرصه انقلاب و به کارگیری ظرفیت های مختلف شهر، زمینه انتقال و پیوند نسل جوان را به ارزش های متعالی انقلاب ایجاد کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: در این مراسم، محسن خسروی در بخش نمایش، سعید کاظمی در بخش خوشنویسی، حسین اکرمی در بخش المان و عکاسی مهدی راحمی در بخش نقاشی، خیراله کریمی در بخش المان،  علیرضا سعادت نیا در بخش نغمه آیینی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا، جمعی از هنرمندان متعهد کاشان که در حوزه انقلاب آثاری را خلق کرده بودند در ویژه برنامه همایش "آیینه های ایثار"  تقدیر شد.

کد خبر 342383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
    0 0
    چه کار زیبا و بدیعی عرض خداقوت به آقای بنی حسینی وهمکاران محترمشان