سپاهان تحت تاثیر مسائلی غیر از دانش فنی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به عنوان یک اصفهانی و سپاهانی وقتی شهرم و تیمی که به آن تعلق داشتم به کمک نیاز داشت و در یکی از سخت‌ترین شرایط‌ خود بود، پیشنهاد سپاهان را قبول کردم.

به گزارش ایمنا، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: بازی سختی با استقلال خوزستان داریم چراکه هر دو تیم در شرایطی هستیم که به بهتر شدن جایگاهمان فکر می‌کنیم. 

وی افزود: وقتی در جدول به شرایط دو تیم نگاه می‌کنیم اصلا باور نمی‌کنم این تیم‌ها برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند اما می دانم سال آینده سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر هستند. استقلال خوزستان مربی جوان و با جسارتی دارد و بازیکنان آن‌ها بسیار با انگیزه هستند و با دقت کار می‌کنند. استقلال خوزستان هواداران خونگرمی دارد که باعث ایجاد انگیزه در دو تیم می‌شوند.

سرمربی سپاهان در خصوص رقم قراردادش و اینکه آیا حضورش در سپاهان مربوط به این فصل است یا اینکه برای سال آینده هم برنامه‌ای دارد، اظهار کرد: به عنوان یک اصفهانی و سپاهانی وقتی شهرم و تیمی که به آن تعلق داشتم به کمک نیاز داشت و در یکی از سخت‌ترین شرایط‌ خود بود، پیشنهاد سپاهان را قبول کردم، با توجه به اینکه می‌دانستم خیلی‌ها در این شرایط قبول نمی‌کردند به سپاهان بیایند، من به هیچ چیزی توجه نکردم و فقط این مسئولیت را پذیرفتم.

وی ادامه داد: نگاه نکردم قراردادم به چه شکلی بسته می‌شود و توجهی به مبلغ آن نداشتم، ما با مجموعه تیم و بازیکنان تلاش‌مان را می‌کنیم تا سال آینده بازیکنان باثباتی داشته باشیم. در ادامه می‌توانیم در رابطه با آینده یا سال‌های قبل فکر کنیم. در تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی که تحت تاثیر مسائلی غیر از دانش فنی هستند اگر آدم در سایر قسمت‌ها ورود کند از مسئولیت مربیگری باز می‌ماند.

کد خبر 341983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.