شتاب‌دهنده دیموند فرصتی مناسب برای استارتاپ‌ها

شتاب دهنده دیموند فرصتی مناسب برای استارتاپ‌ها است که زمینه را برای بررسی چالش‌های کسب ‌وکار در اختیار شرکت‌های استارتاپی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مسرور امروز(چهارشنبه) در مراسم آغاز به کار شتاب‌دهنده دیموند در اصفهان، گفت:باید به دانشگاه صنعتی که جمعی را جهت برگزاری اولین رویداد دیموند دورهم جمع کرده تبریک گفت.

وی با بیان اینکه اولین رویدادها همواره با نقص‌هایی همراه بوده است، ادامه داد: این در حالی است که پس از طی مراحل اولیه رویداد به رویداد نقص‌ها برطرف می‌شود، در اصفهان نیز همین رویه را دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل شتابدهنده دیموند با اشاره به استقبال خوب تیم‌های استارتاپ اصفهان از این رویداد، اضافه کرد: سیستم استارتاپی اصفهان قابلیت خیلی خوبی دارد و تیم‌های خوبی از این شهر می‌تواند انتخاب شوند که ابتدا در اصفهان و بعد در سطح کشور مطرح و شناخته می‌شوند.

وی گفت: اگر استارتاپ‌ها بتوانند کسب‌وکاری ایجاد کنند که به دنبال آن حال خوبی پیدا کنند، سرمایه‌گذارانی نیز پیدا خواهند شد که آنها را حمایت کنند.

مسرور با بیان اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد به دنبال چالش کسب‌وکار خود باشند، خاطرنشان کرد: استارتاپ‌هایی که در این رویداد به معرفی ایده و کسب و کار خود پرداختند به دنبال سرمایه‌گذار و نقطه نظراتی که توسط تیم داوران و سرمایه‌گذاران بیان می‌شود نباشند و همواره به دنبال چالش کسب‌وکار خود باشند.

وی ادامه داد: نقطه نظراتی که بیان می‌شود نه درست است و نه اشتباه و فقط به شما کمک می‌کند تا از زاوی۰۶۴۷‌ای دیگر به مدل کسب و کارتان نگاه کنید.

مدیرعامل شتاب‌دهنده دیموند با بیان اینکه هیچ ایده‌ای نیست که دست خوش تغییرات نشود، تصریح کرد: هیچ ایده‌ای نیست که از اول راه تا آخر بدون تغییر باقی بماند و استارتاپ‌ها باید کسب‌وکاری که علاقه‌مند هستند را دنبال کنند و بدانند اگر خودشان خریدار محصول تولیدی و یا سرمایه‌گذار این طرح هستند، به طور یقین سرمایه‌گذار نیز در کنارتان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این رویداد با هدف ارتباط  بین سرمایه‌گذار و استارتاپ‌ها راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: این رویداد به دنبال شناسایی استارتاپ‌های خوب از بد نیست، چرا که افرادی‌که کسب‌وکاری راه می‌اندازند همگی انسان هستند که می‌توانند دنیا را زیرو رو کنند بنابراین این رویداد به منظور ارتباط بین سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها شکل گرفته است.

مسرور با بیان اینکه تمام استارتاپ‌های شرکت‌کننده در این رویداد برنده هستند، ادامه داد: استارتاپ‌های شرکت‌کننده در این رویداد به دلیل جسارت صحبت کردن پیرامون کسب‌و کارهای خود که موجب همراهی گروه موافق و یا مخالف می‌شوند از دید ما برنده هستند.

وی این رویداد را فرصتی مناسب برای استارتاپ‌ها برشمرد و گفت: این رویداد فرصتی مغتنم برای کسانی است که استارتاپ دارند و می خواهند کار بزرگی را ابتدا برای خود و در نهایت برای اصفهان و ایران انجام دهند.

مدیر عامل شتاب‌دهنده دیموند در پایان اضافه کرد: از دیگر سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌های موجود در اصفهان می‌خواهیم تا ما را راهنمایی کنند چرا که افرادی‌که در اصفهان زندگی می‌کنند بهتر با فضای کسب‌وکار موجود آشنا هستند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر تاثیر بهتری بگذاریم و سرمایه گذاری بهتری انجام داده و در نهایت خروجی بهتری داشته باشیم.

کد خبر 341793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.