غلفت از ارتقای نیروهای مسلح عاملی برای تجاوز به کشور است

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: غلفت از ارتقای نیروهای دفاعی و مسلح کشور می تواند عاملی برای طمع و تجاوز دشمنان کشور محسوب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر محسن آذرافروز، صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم رژه روز ارتش ضمن تبریک تقارن روز ارتش با اعیاد شعبانیه در سال جاری اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در 28 فروردین سال 58 سنگ بنای روز ارتش را گذاشتند و اعلام کردند که ارتش امروز در خدمت مردم و اسلام است و از آن روز هرسال ارتش دستاوردهای نظامی خود را 29 فروردین به نمایش می گذارد.

وی ادامه داد: در فروردین ماه 68 نیز امام خمینی (ره) از قهرمانی های نیروی های مسلح و ارتش تجلیل کردند و به عنوان فرمانده کل قوا دستور دادند در هیچ شرایطی از بالا بردن توان نیروی های نظامی و خودکفایی ارتش فروگذاری نشود تا کشور در آمادگی کامل باشد و تاکید کردند برنامه ریزی برای دیگر نیازهای کشور مسئولان را از توجه به این امر باز ندارد.

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری خاطرنشان کرد: غلفت از ارتقای نیروهای دفاعی و مسلح کشور می تواند عاملی برای طمع و تجاوز دشمنان کشور محسوب شود.

کد خبر 341729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.