موسیقی تلفیقی، سنتی و پاپ، مهمان اصفهانی‌ها می‌شود

کنسرت محمد معتمدی ۳۱ فروردین‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی مجموعه اصفهان سیتی سنتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد معتمدی، خواننده ایرانی به سبب علاقه‌ای که به مکتب آواز اصفهان داشت، به تمرین و الگوبرداری از آواز اساتیدی چون تاج اصفهانی و ادیب خوانساری پرداخت و در این مسیر از راهنمایی کسانی چون علی‌اصغر شاهزیدی استفاده کرد.

او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که ازجمله آن‌ها می‌توان به «گروه خورشید» (مجید درخشانی)، «هم‌نوازان شیدا» (محمدرضا لطفی)، «ارکستر ملی ایران» (فرهاد فخرالدینی)، «هم‌آوایان» (حسین علیزاده) و «گروه ادیب» که خود وی پایه‌گذار آن است، اشاره کرد.

او در سال ۲۰۱۳ میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به‌عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب‌شده و جایزه فرانس موزیک ۲۰۱۳ را دریافت نموده است.

دنگ شو در سپاهان شهر

کنسرت دنگ شو هم ۳۱ فروردین‌ماه در سالن نگین نقش‌جهان سپاهان‌شهر اصفهان برگزار می‌شود.

دنگ شو، نام یک گروه موسیقی با ژانر موسیقی تلفیقی است که سال ۸۵، با نگرش تازه به ترانه‌های ایرانی و موسیقی مردمی ایران تشکیل شد.

رضا شایا شجاع نوری، طاها پارسا شجاع نوری و صمد طالقانی، اعضای این گروه هستند و اولین آلبوم رسمی آن‌ها «شیراز چل‌ساله» نام دارد که استقبال از آن، تور کنسرت دور دنیای این گروه را از ابتدای سال ۹۰ در پی داشت.

دنگ شو از ابتدا با ساخت موسیقی متن فیلم، با سینما در ارتباط بوده و برای کارگردان‌های بسیاری از جریان اصلی سینمای ایران موسیقی فیلم نوشته‌اند که ازجمله آن‌ها، کمال تبریزی و ایرج کریمی بوده‌اند.

کنسرت اشوان هم ۲۹ فروردین‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی مجموعه اصفهان سیتی سنتر برگزار می‌شود.

اشکان خدابنده معروف به اشوان با انتشار تک‌آهنگ‌هایی به‌عنوان خواننده پاپ نوظهور بین جوانان به محبوبیت دست‌یافت.

نخستین آلبوم وی، «بهت مریضم» نام دارد و اولین کنسرت وی، شهریورماه سال ۹۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

کد خبر 341470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.