شناگران جوان با مدال های رنگارنگ به اصفهان بازگشتند+عکس

مراسم استقبال از علیرضا یاوری و متین سهران شناگران اصفهانی و حاضر در مسابقات شنای انتخابی المپیک تایلند برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیات شنای استان اصفهان، علیرضا یاوری و متین سهران شناگران پرافتخار اصفهانی که در مسابقات شنای انتخابی المپیک تایلند ۵ مدال کسب کردند در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال ورزش دوستان قرار گرفتند.

در مراسم استقبال از این دو شناگر، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، بهمن کیانی والا رییس، سیروس قائدی دبیر، گامر دیلانچیان مسئول کمیته شنا و پژمان سلطانی مسئول کمیته روابط عمومی هیئت شنای استان اصفهان، مربیان تیم های شنا استان، اکبری رییس هیئت شنای شهرستان خمینی شهر و خانواده این ورزشکاران حضور داشتند.

بهمن کیانی والا رئیس هیئت شنای استان اصفهان ضمن تبریک عید مبعث، این موفقیت را به دو شناگر، خانواده آنها و جامعه ورزش استان اصفهان تبریک گفت و برای آن ها آرزوی موفقیت کرد.
گفتنی است این دو شناگر در مسابقات انتخابی المپیک جوانان که در تایلند برگزار شد ۵ مدال و سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین را کسب نمودند، یاوری یک مدال طلا در ماده ۱۰۰ متر پروانه و دو نقره در ماده های ۱۰۰ و ۲۰۰ متر آزاد به دست آورد و سهران صاحب دو مدال طلا در ماده های ۵۰ متر آزاد و ۵۰ متر پروانه شد.

کد خبر 341396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.