درخشش تیم صدرا رباتیک اصفهان در سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

آموزشگاه فنی‌و حرفه‌ای چیستا رباتیک صدرا موفق به کسب سه عنوان برتر در سیزدهمین رقابت‌های ربوکاپ آزاد ایران شد.

داوود جعفری در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه این مسابقات ۱۴ ت ۱۸ فرودین  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: تیم صدرا ربوت در لیگ امدادگر مجازی از بین ۲۱ تیم شرکت کننده مقام نخست را کسب کرد.

وی با بیان اینکه ربوکاپ یا جام جهانی ربات‌ها، یک پروژه بین‌المللی برای ارتقای هوش مصنوعی، رباتیک و دیگر زمینه‌های مرتبط است، خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی ربوکاپ در تلاش است تا با طرح مسئله‌ای استاندارد که دامنه گستره آن تمامی فن‌آوری‌های موجود را به مشارکت و آزمون می‌گذارد به پرورش تحقیقات هوش مصنوعی و ربات‌های هوشمند بپردازد.

رییس آموزشگاه فنی‌و حرفه‌ای رباتیک صدرا ادامه داد: تیم رباتیک صدرا موفق شد در لیک ربات‌های امدادگر فضای مجازی مقام نخست را کسب کرده و به مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۸ اعزام شود، همچنین در لیگ سوپر تیم ربات امدادگر پیشرفته نیز مقام نخست را دریافت کند و به عنوان بهترین تیم فنی در لیگ ربات‌های فوتبالیست شناخته شود.

وی با اشاره به مسابقات ربوکاپ آزاد ایران، گفت: هدف نهایی این دست از رقابت‌ها تشکیل یک تیم کاملا هوشمند از ربات‌های انسان‌نما است که در سال ۲۰۵۰ برابر تیم قهرمان جام جهانی فوتبال به رقابت با یکدیگر بپردازند.

کد خبر 341367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.