احداث تصفیه خانه ثانویه شمال شهر تا اوایل خردادماه

مدیر منطقه ۱۲ اصفهان گفت: احداث تصفیه خانه ثانویه شمال شهر و فاز دوم خط انتقال پساب تا اواخر اردیبهشت و یا اوایل خردادماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

محمدرضا برکت در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت خشکسالی طی چند سال اخیر، احداث فاز دوم خط انتقال پساب تصفیه شده شمال شهر به طول ۱۲ کیلومتر در دستور کار است، اجرای این طرح برای آبیاری فضای سبز منطقه ۱۲ و مناطق همجوار از جمله مناطق هشت، ۱۰ و ۱۱ مثمر ثمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه احداث تصفیه‌خانه ثانویه و مجدد همزمان در حال انجام است، افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای دو پروژه انتقال پساب و احداث تصفیه‌خانه ثانویه نیاز است، احداث تصفیه خانه مجدد با مشارکت بخش خصوصی و افتتاح خط انتقال پساب توسط شهرداری منطقه ۱۲ انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده قرار است این دو پروژه تا اواخر اردیبهشت و یا اوایل خردادماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در خصوص بودجه ۹۷ شهرداری این منطقه گفت: ۸۲ درصد از بودجه منطقه عمرانی و ۱۸ درصد آن به فعالیت‌های جاری منطقه اختصاص داده شده است.

برکت با اشاره به پروژه های این منطقه در سال جاری ادامه داد: خانه ورزش امین‌آباد یکی از پروژه‌هایی است که در محله امین‌آباد با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان در دست اجرا است و اواخر خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از آغاز عملیات اجرایی فرهنگسرای چندمنظوره در شهرک مهدیه از هفته آینده خبر داد و گفت: از آنجا که شهرک مهدیه از محلات کم برخوردار شهر است، افتتاح این فرهنگسرا در ارتقاء فرهنگی منطقه موثر خواهد بود، امیدواریم این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: تکمیل و احداث خیابان مفتح به آزادگان از پروژه‌های بسیار مهم و شاخص این منطقه است که تاکنون بالغ‌ بر ۷۰ درصد آن آزادسازی شده و پس از آزادسازی ۳۰ درصد باقیمانده عملیات احداث خیابان آغاز می‌شود.

برکت افزود: با توجه به تراکم جمعیت در این منطقه، احداث این خیابان در کاهش ترافیک و ارتقاء زیرساخت‌های توسعه‌ای مؤثر خواهد بود.

کد خبر 341169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.