پرداخت پاداش میلیاردی هیئت مدیره ذوب آهن از تکذیب تا واقعیت

لنجان-نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انتشار خبر تقسیم بیش از یک میلیارد تومان پاداش بین اعضای هیئت مدیره ذوب آهن از آقای قاضی پور خواسته ایم تا مدارک مربوط را ارایه دهد و موضوع با جدیت در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، طی روزهای اخیر خبری مبنی بر تقسیم بیش از یک میلیارد تومان بین اعضای هیئت مدیره ذوب آهن توسط نادر قاضی پور رییس هیئت تحقیق و تفحص از معادن کشور مجلس شورای اسلامی منتشر شد. در این خبرآمده است: «ذوب آهن اصفهان بدهی سنگینی به تولیدکنندگان زغال سنگ دارد با وجود این بدهی سنگین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آن حقوق‌های بالایی را دریافت می‌کنند، در سال جاری تنها یک میلیارد تومان به بهانه سود شرکت بین خود تقسیم کرده‌اند این درحالی بوده که این شرکت زیان‌ده است و زیان انباشته دارد.

قاضی پور چنین مطرح کرده که مبلغ تقسیم شده بین اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن جدای از حقوق، عیدی و پاداش بیش از یک میلیارد است، اگر منابعی دارند بدهی خود را به کارگران و معدن‌کاران را پرداخت کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزوده است، شرکت ذوب‌آهن متعلق به همه کشور است نه مدیرعامل و خانواده آن و انتظار داریم هرچه سریع‌تر این موضوع بررسی و پول‌های برداشته شده به صندوق برگردد تا نسبت به پرداخت بدهی ذوب‌آهن اقدام شود.»

محسن کوهکن در خصوص انتشار این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان گفت: بعد از اظهار نظر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پرداخت پاداش آخر سال یک میلیاردی به اعضای هیئت مدیره شرکت سهامی ذوب آهن، این مسئله پیگیری شد و مسئولان مربوطه دریافت چنین پاداشی را تکذیب کردند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع به اظهارات اعضای هیئت مدیره شرکت سهامی ذوب آهن بسنده نکرده و حضوری از قاضی پور درخواست کردیم مدارک مربوط به این مبلغ  را ارایه دهد، لذا موضوع با جدیت در حال بررسی است و قطعا پس از مشخص شدن موضوع نتیجه را به مردم اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 341106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.