تشکیل مجمع خیران مدرسه‌ساز فرصتی برای استفاده از بنیاد برکت

سمیرم-نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه ویژه آموزش‌وپرورش در رشد و ترقی یک کشور از اهمیت زیادی برخوردار بوده و برای دست‌یابی به پیشرفت باید همدلی و همفکری داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، اصغر سلیمی در نخستین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان سمیرم در سال ۹۷ اظهار کرد: برای پیشبرد امور باید نگاه‌ها و دیدگاه‌ها به‌سوی فرهنگ و آموزش باشد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: جایگاه ویژه آموزش‌وپرورش در رشد و ترقی یک کشور از اهمیت زیادی برخوردار بوده و برای دست‌یابی به پیشرفت باید همدلی و همفکری داشت.

وی با اشاره به مساعدت های آموزش و پرورش در ایام نوروز افزود: بالغ‌ بر ۳۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۷۰۰ بسته حمایتی متعدد به دانش آموزان کم‌بضاعت اهدا شده که نشان از فعالیت‌های مؤثر آموزش‌وپرورش سمیرم در این ایام است.

محمد نادری، رییس اداره آموزش‌وپرورش سمیرم خاطرنشان کرد: مساعدت، همفکری و مصوبات محکم و عملیاتی از جمله نیازهای آموزش‌وپرورش است.

وی آموزش‌وپرورش را میدان توانستن علی‌رغم  نداشتن سرمایه مالی دانست و گفت: باتوجه به اینکه آموزش‌وپرورش در نگاه کلان مسئولان در اولویت قرار ندارد، جای تاسف است که به این مهم با نگاه کلان نگاه نشود.

رییس اداره آموزش‌وپرورش سمیرم با اشاره به تلاش‌های نماینده شهرستان در زمینهٔ جذب خیران مدرسه‌ساز گفت: تشکیل مجمع خیران مدرسه‌ساز یک فرصت جدید برای استفاده از بنیاد برکت به شمار می‌آید.

محمد جعفرزاده، فرماندار شهرستان سمیرم هدف اصلی شورای آموزش و پروش را استفاده از ظرفیت تمامی ارگان‌ها جهت پیشبرد برنامه‌های تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش‌وپرورش به‌تنهایی قادر به رفع مشکلات عدیده نبوده و باید از پتانسیل همه ارگان ها و مردم در این زمینه استفاده کنیم.

وی با اشاره به بحران کم‌آبی و راهکارها برای برون‌رفت از مشکلات افزود: باید آموزش صحیح مصرف را امری جدی و ازجمله اولویت‌های کاری خود بدانیم.

کد خبر 340997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.