حضور خیران، فضاهای آموزشی را به استانداردها نزدیک می کند

سمیرم_ معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: هدف اصلی شورای آموزش و پرورش استفاده از تمام ظرفیت‌ ارگان ها جهت پیشبرد برنامه های تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محمد جعفرپور در جلسه هیئت مدیره خیران مدرسه ساز که با حضور جمعی از مسئولان و خیران در آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش به‌ تنهایی قادر به رفع مشکلات مختلف نبوده و باید از پتانسیل همه ارگان ها و مردم در این زمینه استفاده کنیم.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سکونت خیران مدرسه ساز سمیرمی در شهرستان های دیگر گفت: امیدواریم گام های خوبی برای جذب خیران سمیرمی که ساکن شهرستان های دیگر هستند، برداشته شود تا بزودی فضاهای آموزشی این منطقه به استانداردهای لازم برسند.

محمد نادری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با گلایه از عدم توجه مسئولان کشوری به آموزش و پرورش اظهار کرد: تشکیل مجمع خیران مدرسه‌ساز فرصت جدیدی برای استفاده از بنیاد برکت به شمار می‌آید.

وی حضور خیران مدرسه ساز را یک فرصت و سرمایه بزرگ اجتماعی دانست و گفت: با توجه به فراز و نشیب های فراوان آموزش و پرورش با جلب اعتماد و رضایت خیران می توان بهتر از گذشته به فرزندان این مرز و بوم خدمت کرد.

به گزارش ایمنا، اردیبهشت ماه سال جاری کلنگ زنی شش واحد آموزشی و افتتاح دو واحد آموزشی با حضور مسئولان استان و شهرستان توسط مجمع خیران و بنیاد برکت انجام خواهد شد.

کد خبر 341093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.