بیش از 2 هزار بازدید از مراکز توزیع مواد غذایی در مبارکه انجام شد

مبارکه- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه گفت: در ایام نوروز امسال دو هزار و ۱۸۹ مورد بازدید از مراکز توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، علی پارسا در جمع خبرنگاران با تشریح فعالیت های انجام شده در ستاد نوروزی شبکه بهداشت و درمان مبارکه اظهار کرد: از این تعداد بازرسی برای ۴۴۱ مورد اخطار صادر شده، ۵۳ مورد معرفی به مراجع قضایی و پنج مورد تعطیلی واحدها انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت سلامت مردم در تعطیلات نوروزی افزود: سلامت مردم برای ما در اولویت است و با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهیم کرد و اجازه کوچکترین تخلفی در زمینه سلامت مردم را به کسی نخواهیم داد.

رییس شبکه بهداشت و درمان مبارکه با اشاره به افزایش آمار مزاحمان تلفنی اورژانس ۱۱۵ تصریح کرد: در ایام نوروز ۸.۵درصد تماس ها با اورژانس ۱۱۵ مزاحمت های تلفنی بوده است.

وی گفت: در ایام نوروز سه هزار و ۹۳۲ تماس با اورژانس ۱۱۵ صورت گرفته که از این میان ۴۰۹ ماموریت انجام شده و ۲۹۳ ماموریت غیر تصادفی و ۱۱۶ ماموریت تصادفی بوده است.

پارسا افزود: روند تصادفات در این ایام کنترل شده است و امیدواریم در آینده شاهد کاهش آمار تصادفات باشیم.

رییس شبکه بهداشت شهرستان مبارکه با اشاره به شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۰ خاطرنشان کرد: در سال جاری ۳۰ مورد گزارش متفرقه مردمی در سامانه ثبت شده است و از مردم تقاضا داریم که تمامی تخلفات مرتبط با شبکه بهداشت را برای برخورد با متخلفان از طریق سامانه ۱۹۰ به صورت رایگان و شبانه روزی گزارش دهند.

وی افزود: در ایام نوروز ۱۹۸ مورد برخورد با دست فروشان صورت گرفت که در مقایسه با سال قبل ۲۰۰ درصد افزایش داشت.

پارسا گفت: در ایام نوروز دو اکیپ نظارتی صبح و عصر در سطح شهرستان بازدیدهایی را انجام داده اند که از این میان پنج هزار نفر ساعت در حوزه بهداشت محیط فعالیت صورت گرفته است.

کد خبر 340989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.