اطمینان امامی فر از بقای سپیدرود در لیگ برتر

مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: شرایط ما در بازی های خانگی متفاوت است و به این اطمینان رسیده ایم که می توانیم خوب بازی کنیم و در لیگ برتر بمانیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا امامی‌فر بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: اختلاف ما با ذوب آهن سه گل نبود، دو مسئله اتفاق افتاد که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. اول تجربه بیشتر بازیکنان ذوب آهن بود و نکته دوم تصمیمات تاثیرگذار داوری بود. روی گل سوم خطای را برای می نگرفت و همان توپ تبدیل به گل ذوب آهن شد. تقاضای ما از کمیته داوران این است که داورانی انتخاب شوند که حقی از تیم ها ضایع نشود، زیرا با یک امتیاز اختلاف ممکن است یک تیم سقوط کند.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مورد تفاوت ذوب آهن و سپیدرود اظهار کرد: من اینجا هستم که در مورد سپیدرود صحبت کنم و فقط در مورد تیم خودم می‌توانم حرف بزنم. هواداران ما زحمت می‌کشند و با هزینه شخصی برای بازی های ما به ورزشگاه می‌آیند که ما شرمنده آن ها هستیم. نمی‌دانم چرا برای چنین بازی مهمی از رشت با اتوبوس به اصفهان آمدیم و این مسئله سوال برانگیز است که مسئولان باشگاه باید پاسخگو باشد.
امامی فرد در مورد سه بازی باقی مانده لیگ تصریح کرد: شرایط ما در بازی‌های خانگی متفاوت است، مقابل پارس جنوبی، سپاهان و سایپا در خانه پیروز شدیم و به این اطمینان رسیده‌ایم که می‌توانیم خوب بازی کنیم و در لیگ برتر بمانیم.
مربی سپیدرود افزود: صحبت های علی کریمی روی بازیکنان تاثیرگذار است، به دلیل نزدیک شدن به پایان لیگ خستگی مشهودی در بازیکنان است که تمرینات سرمربی خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد. صدرصد امیدواریم که در لیگ می مانیم.
امامی فر در خصوص بازی در چمن مصنوعی تاکید کرد: این مساله تاثیرگذار است و خوب نیست که در شهر باران چمن مصنوعی داریم، امیدوارم این مشکل برای فصل آینده حل شود زیرا ورزشگاه خوبی در رشت داریم و برده تیم ما حاصل حمایت مسئولان از تیم است.

کد خبر 340932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.