تاسف رییس هیئت بدمینتون استان اصفهان از نتیجه قهرمان پروری

رییس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: در کنار اجرایی شدن بیش از ۹۰ درصد برنامه‌های تقویم ورزشی هیئت استان در سال ۹۶، با ایده‌آل‌ها فاصله داشتیم.

بیژن رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد عملکرد هیئت بدمینتون استان در سال ۹۶، اظهار کرد: در سال ۹۶ توانستیم بیش از ۹۰ درصد از برنامه‌های تقویم ورزشی هیئت استان و همچنین تمامی برنامه‌های هیئت شهرستان‌ها که در ابتدای سال و بر اساس تقویم ورزشی فدراسیون تنظیم و به اداره‌کل ورزش و جوانان استان تقدیم کرده بودیم، اجرایی کنیم.

وی افزود: برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی و دانش‌افزایی از برنامه‌های ما در سال گذشته بود که به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم بیش از چهار کارگاه را برگزار کنیم و این موضوع به‌نوعی ضعف هیئت به‌شمار می‌رود که سعی داریم امسال بر مسئله آموزش تمرکز بیشتری داشته باشیم.

رجاییان گفت: سال ۹۶ را با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان و تمهیدات هیأت در بخش درآمدزایی، تقریباً بدون برخورد با مشکلات مالی پشت‌سر گذاشتیم و امیدوار هستیم بتوانیم امسال را هم با مدیریت مالی، بدون مشکل طی کنیم.  

رییس هیئت بدمینتون استان اصفهان با بیان اینکه در کسب نتیجه در بعد قهرمانی سال ۹۶ عملکرد خوبی داشته، ادامه داد: سال گذشته با حمایت باشگاه سپاهان توانستیم در لیگ برتر آقایان نماینده‌ای متشکل از بدمینتون‌ بازان بومی داشته باشیم که موفق به کسب مقام سومی این دوره از مسابقات شدند. همچنین سعی داریم امسال با صحبت‌هایی که با یک اسپانسر داشته‌ایم پس از چند سال دوری از مسابقات لیگ در بخش بانوان هم نماینده‌ای در لیگ برتر یا دسته یک داشته باشیم.

وی تصریح کرد: جای تأسف دارد که در سال ۹۶ نتوانستیم در زمینه قهرمان‌پروری نتیجه‌ای به دست آوریم و جامعه آماری قهرمانان ملی بدمینتون استان اصفهان را افزایش دهیم،  انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق و همچنین فعالیت بیشتر در حوزه استعدادیابی در سال ۹۷ بر تعداد قهرمانان ملی بدمینتون استان بیفزاییم.

رجاییان خاطرنشان کرد: از دید من سال ۹۶، سال موفقی برای هیئت بدمینتون استان اصفهان نبود چون با ایده‌آلی که در ذهن داشتم فاصله داشت که البته امیدوار هستیم در سال ۹۷ بتوانیم به اهداف و ایده‌آل‌هایمان دست پیدا کنیم.

کد خبر 340858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.