ناپایداری هوا تا پایان هفته ادامه دارد

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی‌های هواشناسی از وجود جوی ناپایدار در استان تا پایان هفته حکایت دارد و اوج این ناپایداری تا ۳ روز آینده در تمام سطح استان پیش بینی می شود.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بیش‌ترین بارش‌های صبح امروز  متعلق به شهرستان‌های فریدونشهر به میزان ۱۵ میلی‌متر، خوانسار ۱۱/۵، گلپایگان ۱۰ میلی‌متر، بویین و میاندشت ۹، مورچه‌خورت ۹/۲، میمه ۸، داران ۷/۴، نطنز ۶، چادگان ۶/۱، علویجه ۴/۲، و نجف‌آباد ۱، سمیرم ۳/۵، زرین‌شهر ۲/۶ میلی‌متر بوده است، هم‌چنین میزان بارش در شهر  اصفهان ۰/۶ میلی‌متر و فرودگاه شهید بهشتی با ۱/۹ میلی بوده است.

وی افزود: ناپایداری‌ها تا روز دوشنبه ادامه خواهدداشت اما اوج بارش‌ها امروز _ ۱۸ هجدهم فروردین‌ماه_ است و فردا بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

خدابخش تصریح کرد: بررسی های هواشناسی از وجود جوی ناپایدار در استان تا پایان هفته حکایت دارد و اوج این ناپایداری تا ۳ روز آینده در تمام سطح استان پیش بینی می شود.

 وی ادامه داد: در اکثر مناطق استان بارش‌های رگباری بهاری گاهی با رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید همراه است و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد وجود دارد.

خدابخش با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در اکثر مناطق استان، گفت: بر این اساس در ۲۴ ساعت آینده گرم‌ترین شهر استان آران و بیدگل با ۲۶ درجه و خنک‌ترین شهر نیز فریدونشهر با ۲ درجه خواهد بود.

هم‌چنین دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۲۱ و در خنک‌ترین ساعات ۱۱ است.

کد خبر 340844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.