یکصد هزار گردشگر به تیران و کرون سفر کرده اند

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: نوروز امسال یکصد هزار گردشگر با سفر به شهرستان تیران و کرون از ظرفیت های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

علی رحمانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به رونق گردشگری و جذب توریست اظهار کرد: صنعت، گردشگری و کشاورزی سه محور توسعه اقتصادی شهرستان تیران و کرون است و قابلیت های گردشگری این منطقه در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته بود.

وی افزود: با سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه گردشگری افزایش بازدید و سفرهای مردم در ایام مختلف سال به ویژه نوروز شاهد بودیم که نوروز امسال یکصد هزار گردشگر  با سفر به شهرستان تیران و کرون از ظرفیت های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: با توسعه بوم گردی در سال ۹۷ شاهد افزایش میزان مسافر و اسکان مسافران در خانه های تاریخی این شهرستان خواهیم بود که پیش بینی های لازم در کارگروه گردشگری در حال انجام است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیایی این شهرستان فرصتی برای جذب مسافر و گردشگر است و مسیرهای جاده ای این منطقه از جاده های پرتردد استان اصفهان به شمار می رود.

رحمانی با اشاره به وضعیت تصادفات در جاده های این شهرستان گفت: دو نفر در تصادفات جاده ای شهرستان تیران و کرون جان خود را از دست دادند، اما در مسیرهای شهری تصادف فوتی در ایام نوروز رخ نداد.

کد خبر 340832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.