باید از تولید و تولید کنندگان داخلی حمایت کرد

نطنز-امام جمعه بادرود گفت:برای دست یافت به استقلال واقعی باید با مصرف کالاهای داخلی ،از تولید و تولید کندگان کشور حمایت کنیم

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بادرود با اشاره به فرا رسیدن 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای اظهار کرد: فناوری هسته ای و قطع ارتباط سیاسی با آمریکا که هر دو در بیستم فروردین ماه محقق شد، از افتخارات مهم جمهوری اسلامی ایران هستند که باید آن را قدر دانست‌.

امام جمعه بادرود گفت: فناوری هسته ای به برکت انقلاب اسلامی، ایستادگی مردم، نیروهای متخصص جوان و متعهد، ایمان به اهداف عالیه اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به جایی رسیده که امروز نام ایران بر بام علوم و فناوری جهان قرار دارد و مردم ما درباره این خط قرمزشان حاضر به مماشات با احدی نیستند.

امام جمعه بادرود در ادامه خطبه خاطرنشان کرد: برای دست یافتن به استقلال واقعی باید با مصرف کالاهای داخلی از تولید داخلی و تولید کنندگان کشورمان حمایت کنیم.

قاسمی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: این نامگذاری هوشیارانه می تواند رونق بخش صنایع داخلی و کاهش وابستگی به دیگر کشورها باشد.

قاسمی  با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت گفت: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ است که باید قدردان آن بود که یکی از راه های قدردانی، شکرگزاری به درگاه خداوند محسوب می شود.

خطیب جمعه بادرود افزود: تکمیل اتاق عمل  بیمارستان فاطمیه بادرود در حال انجام است، اما مسئولان توجه داشته باشند که امروز همه مردم منطقه خواستار ارتقاء خدمات رسانی در همه زمینه های بهداشتی و سلامت هستند.

کد خبر 340815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.