بهره‌مندی بیش از ۴۵۰۰ مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر بادرود

نطنز-رییس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: اعضای جمعیت هلال احمر بادرود در ایام نوروز ۹۷ به بیش از ۴۵۰۰ مسافر خدمات مختلف ارایه کردند.

علی کفاشی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: در ایام نوروز ۹۷ دو طرح امداد و نجات نوروزی و طرح راهنمای مسافران جمعیت هلال احمر بادرود از ۲۵ اسفند ۹۶ تا پایان روز  ۱۵ فروردین ۹۷ به طور کامل اجرا شد.

وی گفت: در طرح راهنمای مسافران نوروزی تعداد ۴۶ نفر از اعضای جوان به صورت ۱۲ ساعته  و در طرح امداد و نجات تعداد ۲۳ نجاتگر (برادر) به صورت شبانه روزی به بیش از ۴۵۰۰ مسافر نوروزی در قالب طرح راهنما و ۱۲ مورد حادثه جاده ای و شهری خدمات مختلف ارایه دادند.

رییس جمعیت هلال احمر بادرود کفاشی افزود: ارایه فعالیت های فرهنگی و ورزشی همراه با اهدای جوایز، ایستگاه صلواتی و توزیع شربت و شیرینی در سالروز تولد ائمه معصومین (ع)، برپایی نمایشگاه، چیدمان هفت سین نوروزی از جمله برنامه های جانبی بود که توسط این جمعیت هلال احمر بادرود در طول اجرای طرح های نوروزی انجام شد.

وی افزود: در ایستگاه جوانان و راهنمای مسافران نوروزی تعداد ۳۷۰۰ برشور، ۳۴۰۰ نقشه راه های استان و منطقه، ۱۵۰۰ پمفلت امدادی بین مسافران و مراجعه کنندگان توزیع شد.

 کفاشی همچنین  از ارایه خدمات کنترل قند خون، فشار به بیش از ۶۰ نفر و پیوستن ۳۲۵ نفر از مسافران نوروزی به کمپین «نه به تصادفات» خبر داد.

 رییس جمعیت هلال احمر بادرود خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات بین شهری این جمعیت مستقر در میدان غدیر و ترانزیت تهران – بندرعباس ( کیلومتر ۶۰ کاشان و اردستان ) در طول طرح به ۱۲ مورد حوادث شهری و بین شهری و اعزام به مراکز درمانی هفت مورد، مصدومان سرپایی شش مورد، فوتی در صحنه یک مورد، اسکان شش خانوار در محل پایگاه ارایه خدمات دادند.

کد خبر 340768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.